У Авакова не підтримують ідею направити кошти від штрафів на нові вагони для УЗ
Заступник міністра внутрішніх справ Антон Геращенко наголошує, що в міністерстві не згодні з ініціативою направити кошти від штрафів за порушення швидкісного режиму на дорогах на закупівлю вагонів Укрзалізниці.
“Ми категорично проти рішення, яке Міністерство фінансів запропонувало в проекті бюджету… Ми офіційно направляємо свою групу на комітет з питань бюджету і фінансів”, – сказав він, коментуючи відповідну законодавчу ініціативу.
“Вагони краще купувати коштом Укрзалізниці, яка повинна мати кошти на оновлення рухомого складу”, – додав він.
Нагадаємо, раніше Finance.ua писав про ризики використання старих вагонів: руйнуються залізничні колії; збільшуються поточні витрати на експлуатацію; втричі збільшується кількість позапланових ремонтів і простоїв парку; знижується конкурентоспроможність залізничних перевезень територією України; існує техногенний ризик для функціонування залізничного сектору.
Довідка Finance.ua:
- 2021 рік може стати крахом вагонобудівної галузі в Україні. Внаслідок подовження термінів експлуатації на сьогодні близько 64 тисяч вантажних вагонів або 43,5% всього рухомого складу України вичерпали свій нормативний ресурс.
- До зношених вагонів, як кажуть експерти, щорічно додаються тисячі імпортованих з країни-агресора Росії вантажних вагонів, які списуються там і за безцінь продаються в Україні.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною