Одяг, техніка та косметика: що найчастіше купують українці онлайн (інфографіка) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Одяг, техніка та косметика: що найчастіше купують українці онлайн (інфографіка)

Особисті фінанси
821
10% українських онлайн-покупців живуть у Києві. Жителі великих міст частіше за жителів інших населених пунктів купують косметику, побутову хiмiю та медичні препарати.
Про це йдеться у дослідженні від CBR та OLX.
Найактивнішими покупцями є люди віком 16-25, а найпоширенішою шахрайською схемою назвали передоплату за товар з подальшою недоставкою товару або доставкою товару неналежної якості.
У липні 2020 р. компанія CBR провела опитування, що стосувалося онлайн-торгівлі в Україні. За його результатами, близько 80% населення України віком старше 16 років користується інтернетом. З них приблизно 36% купують через інтернет. 49% онлайн-покупців робили від 5 до 20 покупок в інтернеті за останній рік, а 18% —- понад 20.
Топ-3 категорії, які українці найчастіше купують онлайн — це одяг (47%), побутова техніка та електроніка (46%), косметика та парфумерія (37%).
Подібна статистика прослідковується і на ресурсі OLX. До топу найпопулярніших категорій за кількістю зацікавлених в оголошеннях на платформі з липня 2019 по липень 2020 увійшли електроніка, мода і стиль та дитячий світ.
Одяг, техніка та косметика: що найчастіше купують українці онлайн (інфографіка)
Портрет українського онлайн-покупця. Дослідження показало, що українські онлайн-покупці за регіонами розподілилися наступним чином:
  • Захід — 24%;
  • Центр — 24%;
  • Південь — 16%;
  • Схід — 13%;
  • Північ — 12%;
  • Київ — 10%
Цікавим є той факт, що згідно з дослідженням CBR, жителі великих міст частіше в порівнянні з жителями менших за розміром населених пунктів, купують в інтернеті косметику, побутову хiмiю, медичні препарати, готові страви, продукти харчування чи товари для тварин.
Вікова група 26-45 років, але при цьому найактивнішою є молодь віком 16-25 років.
Цікаво, що є певні особливості в купівлях у різних соціально-демографічних групах:
  • Чоловіки частіше, ніж жінки, купують цифрову техніку (смартфони, планшети, комп’ютерну техніку й аксесуари) та автотовари. Жінки — одяг, взуття, косметику / парфумерію, товари для дітей, аксесуари та подарунки, книги в друкованому вигляді.
  • До 25 років більш схильні купувати одяг, косметику та парфумерію, аксесуари та подарунки, книги (друковані та електронні), продукти харчування, м’які контактні лінзи, а також робити замовлення доставки готових страв. Вікова група 26-35 років – товари для дітей, засоби для догляду за грудними дiтьми та товари для вагітних. Покупці 36-45 років – велику побутову техніку, автотовари, спортивний одяг, 46 років та старше частіше купують медичні препарати.
  • Частина населення з доходом 15-25 тис. грн в міс. на сім’ю схильна найбільше купувати онлайн смартфони, запчастини та оптику для авто. А люди з доходом понад 25 тис. грн в місяць на сім’ю купують товари практично з усіх категорій.
Найчастіше в онлайні покупці натрапляють на шахрайські схеми, що пов’язані зі здійсненням передоплати: понад 61% опитаних розповіли, що їм не доставляли товар після здійснення його оплати наперед. При цьому для вирішення проблеми тільки 17% звертались в Кіберполіцію.
Методи оплати:
  • Накладений платіж — 63%.
  • Електронні платіжні системи, що під’єднані до онлайн-платформ — 50%.
  • Переказ коштів на картку продавця після отримання товару — 39%.

Отримати гроші до зарплати 👝

За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас