Тиск лише на споживача чи кредитора зруйнує ринок мікрокредитування - Холод
Досягти прозорості та успіху ринку мікрокредитування можна лише здобувши баланс в інтересах усіх сторін.
На цьому наголосив Олександр Холод, СЕО «Споживчий центр» ТМ Швидко Гроші під час MFO summit 2020.
«Якщо ми будемо тиснути лише на одну зі сторін, споживача чи кредитора, але нічого не робитимемо з іншими, то рано чи пізно це зруйнує ринок. Це взагалі дуже погана і небезпечна тенденція», – розповів він.
Олександр знає, про що говорить, оскільки його компанія працює на ринку вже 10 років.
«За ці 10 років у нас понад 5 млн виданих кредитів на загальну суму 13,5 млрд грн. Ми представлені у всіх областях України, 280 відділень. Усередині компанії працюють понад півтори тисячі співробітників», – розповів він.
У центрі роботи його компанії, зі слів Холода, орієнтир на клієнта. Навколо нього формуються і реклама, і продукти.
Як досягнути балансу на ринку на думку Холода:
- зі сторони споживача – підвищувати його фінансову грамотність;
- зі сторони ринку – робити його максимально прозорим, щоб клієнти поверталися за позикою.
За словами Олександра Холода, у тих гравців, які довго тримаються на ринку, дуже прозорі умови. І ринок починає поступово усвідомлювати це.
«Та є проблематика у тому, що люди, яким потрібні гроші, які хочуть швидше взяти позику, не читають умови договору. Вони не дивляться, не аналізують, а просто беруть те, що їм дають сьогодні і зараз», – заявив експерт.
Що з цим робити? За словами Холода, з одного боку кредитор має розуміти клієнта, а з іншого – він має чітко відстоювати свої права, керуючись договором. Треба розвивати у клієнтів усвідомлений підхід до того, щоб брати кредит. А також обов’язок нести відповідальність за самостійне внесення даних в оформлений онлайн договір.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною