З початку року 64% залізничних квитків купили онлайн
З початку 2020 року 64% залізничних квитків “Укрзалізниці” купили через онлайн-сервіси – це на 8% більше, ніж за аналогічний період 2019 року.
Про це повідомляє пресслужба УЗ.
“Оцифрування послуг — один з пріоритетних напрямків для Укрзалізниці”, – повідомляють в УЗ.
Загалом з початку 2020 року через електронні канали самообслуговування пасажири купили майже 8,5 млн квитків.
Серед переваг, які спонукають користувачів купувати квитки через інтернет:
- зручне та зрозуміле користування сервісом;
- актуальна інформація щодо наявності місць і вартості проїзду;
- на сайті booking.uz.gov.ua також можна оформити пільгові квитки.
“Статистика свідчить, що онлайн-послуги популярні та зручні для пасажирів, тому в компанії продовжать працювати над їх розвитком і вдосконаленням. Зокрема, Укрзалізниця долучається до проєкту Мінінфраструктури та впроваджує єдиний квиток на поїзди та ще три види транспорту: метро, автобус та літак. Уже наприкінці вересня пасажири зможуть оформити єдиний квиток на транспортному порталі електронних послуг — e-transport.gov.ua”, – додали в пресслужбі.
Читайте важливі новини та поради, які стануть в пригоді для вашого гаманця, в телеграм-каналі Finance_ukr 🤫
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною