Як не заплутатися, де ваші власні кошти, а де кредитний ліміт - пояснення НБУ — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Як не заплутатися, де ваші власні кошти, а де кредитний ліміт - пояснення НБУ

Особисті фінанси
4981
Деякі фінансові установи надсилають клієнтам оманливі повідомлення про стан рахунку.
НБУ наводить приклад. В день зарахування зарплати, вам приходить смс, що на рахунку 20 тис. грн. Ви очікували меншу суму – близько 15 тис. грн – саме такою є ваша зарплата. Але більшій сумі ви, звісно, раді. Думаєте, що додався якийсь бонус чи підвищення. І вирішуєте купити, наприклад, новий смартфон, користуєтеся усією доступною сумою.
Але потім отримуєте нове «повідомлення щастя» від банку – тепер дізнаєтеся про мінусовий баланс рахунку.
«Фішка» у тому, що сума у першому смс від банку – це ваші власні кошти «плюс» кредитний ліміт. Тобто ви купили телефон не лише за свої кошти, а ще й скористалися кредитними. Тому повинні повернути банку використану суму кредитного ліміту, а також комісію та відсотки за користування.
Банки у такому випадку діють нечесно. Зловживають правами клієнтів.
Як повинні діяти банки. Вони мають правильно показувати кошти на рахунку – вказувати окремо ваші гроші та окремо суму кредитного ліміту. Щоб не було плутанини та несвідомого користування кредитом.
Також банки повинні заздалегідь повідомляти клієнта про встановлення, зменшення чи збільшення кредитного ліміту. У смс, месенджері чи іншим зручним способом.

Довідка Finance.ua:

  • Національний банк вже встановив такі вимоги для банків. Вони запрацюють з 1 вересня 2020 року. Банки повинні будуть правильно та заздалегідь інформувати клієнтів про кредитний ліміт чи його зміну.
Читайте важливі новини та поради, які стануть в пригоді для вашого гаманця, в телеграм-каналі Finance_ukr
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас