0 800 307 555
0 800 307 555

Українські банки готуються до запуску нових послуг. Що запропонують клієнтам


Українські банки готуються до запуску нових послуг. Що запропонують клієнтам

Міністерство цифрової трансформації і Незалежна асоціація банків України (НАБУ) будуть спільно працювати над цифровізацією банківського сектору країни. Незабаром буде укладено відповідний меморандум.

Співпрацюватимуть за такими напрямками:

  • впровадження інструментів дистанційної ідентифікації клієнтів;
  • впровадження інструментів дистанційного укладення договорів з фізособами (які в більшості випадків не мають кваліфікованих електронних підписів);
  • впровадження інструментів віддаленого кваліфікованого електронного підпису (КЕП);
  • розвиток інноваційних технологій у фінансовій сфері.

Читайте також: Українці збільшили продаж валюти банкам

“У співпраці з Мінціфри ми не плануємо обмежуватися заздалегідь визначеним колом технологій. Інновації в тому і полягають, що вони відкривають шлях до впровадження раніше невідомих методів або освоєння принципово нових сфер діяльності”, – розповіла виконавчий директор НАБУ Олена Коробкова.

Paperless 2.0:

  • законодавство і технології теоретично вже дозволяють банкам працювати з клієнтами на відстані. Але на практиці існують вимоги до окремих етапів взаємодії з клієнтом і документів, за якими побудувати цілком дистанційну і необтяжливу для клієнта модель обслуговування поки неможливо;
  • чимало відомостей про клієнтів, які необхідні банкам для забезпечення комплаєнсу (відповідність будь-яким внутрішнім або зовнішнім вимогам, або нормам), фінмоніторингу і прийняття кредитних рішень, наявних у різних держреєстрах і базах даних, але отримати їх безпосередньо (з дозволу клієнта), ще й у вигляді юридично значущих документів, банки не можуть;
  • тому клієнти змушені, як і раніше, носити в банки довідки або завірені копії документів.

“Ці питання також є предметом проекту Paperless 2.0, який ми нещодавно ініціювали. Однак їх не вирішити виключно на рівні постанов або інструкцій банківського регулятора. Тому підтримка з боку Мінцифри – органу влади, відповідального за комплексну цифрову трансформацію нашої держави, дуже важлива”, – каже Олена Коробкова.

Власне, міністерство може виступити тим самим “єдиним вікном”, яке спростить комунікацію і координацію роботи банківського співтовариства з органами влади в цілому. Крім того, уряд має право законодавчої ініціативи, і це полегшить внесення змін до законів, які необхідні для повноцінної діджиталізаці банківського сервісу.

Читайте важливі поради, які стануть в нагоді для вашого гаманця, в телеграм-каналі Finance_ukr 🤫

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Казна та Політика
Опитування
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua