Фішинг — це риболовля чи полювання за особистими даними (опитування про безпеку в онлайні) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Фішинг — це риболовля чи полювання за особистими даними (опитування про безпеку в онлайні)

Кримінал
616
У червні понад 9 тисяч користувачів OLX пройшли опитування про безпеку в інтернеті — від деталей захисту особистих акаунтів до правил безпечних купівель. 75% українців вважають, що вони можуть натрапити на недобросовісного користувача у мережі, а більше ніж 50% не знає, як можна захистити особисті акаунти у разі їх зламу.
75% українців переконані, що цілком можуть натрапити на шахрая в інтернеті. При цьому найбільш вразливими до можливих методів обману виявились жителі обласних центрів та люди віком від 37 до 51 року — понад 80% із них вважають себе незахищеними від цього.
Часто в інтернет-махінаціях використовують метод фішингу. І це зовсім не риболовля, як вважають 15% опитаних. Це — підміна інтернет-сторінок з метою отримання особистих даних. Приблизно половина опитаних відповіли, що стикалися із ним в інтернеті. Як правило, фішинг можна виявити простими діями — перевіркою домену та захищеності вебсайту. Результати опитування показали, що 10% українців не звертають увагу на написання адреси вебсторінки, а ще приблизно 14% взагалі не знають, що таке “домен”. Найбільш вразливими до його підміни є вікова група, старша 52 років — 25% не обізнані у питанні.
“Що стосується захищеності вебсайтів, найпростіший спосіб її перевірити — звернути увагу на наявність “замочку” в адресному рядку”, — радить Віктор Нобіуз, керівник відділу бізнес-аналітики OLX Україна. 20% опитаних розповіли, що не знають, для чого він потрібен, а ще 12% взагалі не знають, що це.
Чимало ризиків також приховують посилання у месенджерах та скорочені лінки. Ними можуть ділитися недобросовісні користувачі — адже листування у сторонніх додатках для спілкування зменшує шанс бути викритим, а короткі посилання не показують повного домену сайту і не дають його перевірити до переходу.
Фішинг — це риболовля чи полювання за особистими даними (опитування про безпеку в онлайні)
Українці у більшості обізнані в тому, що підозрілі адреси від незнайомців з повідомлень краще ігнорувати — тільки 13% готові переходити за лінками у месенджерах, і всього 4% — з SMS. Але 33% опитаних все ще довіряють скороченим посиланням — при цьому найбільше довіри до них проявляє вікова група від 17 до 25 років (42%). Якщо малознайома людина поділилась із вами коротким посиланням у месенджері — краще за ним не переходити. Це збільшує шанс натрапити на схему шахрайства.
Для того щоб здійснювати шахрайські схеми, недобросовісні користувачі часто вдаються до зламу особистих акаунтів. Понад 55% учасників опитування на OLX відповіли, що не знають, як захистити свої персональні сторінки у випадку зламу. При цьому найбільш вразливі вікові категорії користувачів — від 37 до 51 року та старші за 52. 60% та 71% із них відповідно не знають, як захистити особисті дані. “Для того щоб забезпечити їх захист, варто регулярно змінювати паролі та застосовувати метод двофакторної аутентифікації для додаткової безпеки”, — коментує Віктор Нобіуз.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас