Проєкт Генплану Києва передбачає розвиток столичного вузла залізничного транспорту
Проєкт Генерального плану Києва передбачає спорудження зовнішнього залізничного обходу від Ніжинського до Коростенського напрямку для пропуску транзитних вантажних потоків, якими наразі перенасичений столичний вузол залізничного транспорту.
Як повідомила пресслужба Київської міськдержадміністрації з посиланням на комунальну організацію “Київгенплан” в середу, серед основних заходів розвитку залізничного вузла намічено:
- будівництво залізничної розв’язки в різних рівнях в районі зупинного пункту “Лівий Берег”;
- спорудження додаткових головних шляхів на ділянках: Київ-Деміївський – Дарниця, Жуляни-Глеваха, Київ-Миронівка;
- закриття 66 малодіяльних під’їзних шляхів на 10 вантажних станціях;
- створення трьох транспортно-складських комплексів: в районі с. Кожухівка Васильківського району, с. Калинівка Броварського району, м. Українка в комплексі з новими вантажними районами річкового порту;
- закриття вантажних станцій і дворів “Київ-Товарний”, “Київ-Дніпровський”, вантажного двору “Київ-Почайна”, вантажної роботи на ст. “Київ-Пасажирський”, сортувальної роботи на ст. “Дарниця”.
Як повідомлялося, проєкт Генерального плану Києва також передбачає будівництво двох нових автовокзалів на виїздах з Києва, а також припинення експлуатації Центрального автовокзалу.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною