Споживачі на карантині: фінансові труднощі та нові критерії для покупок (дослідження)
COVID-19 змінив поведінку споживачів: вони зазнають фінансових труднощів, активно використовують цифрові технології і більш вибіркові у прийнятті рішень про покупку.
Про це йдеться у новому звіті KPMG International «Споживачі і нова реальність». Дослідження проведено в 12 країнах і регіонах у період з 29 травня по 8 червня 2020 року.
Близько 40% респондентів зазнають фінансових труднощів і тому скорочують свої дискреційні витрати. 13% відкладають великі покупки. Співвідношення ціна/якість є єдиним найбільш важливим фактором при прийнятті рішень (62%).
Як оплачують покупки. Онлайн-покупки і безконтактні платежі стали нормою для більшості споживачів:
- для майбутніх покупок респонденти використовуватимуть карти і цифрові гаманці більше, ніж готівку;
- скорочується відвідування магазинів або філій брендів. Якщо раніше покупкам офлайн надавали перевагу близько 40% споживачів, то тепер лише 26%;
- кожен п’ятий споживач стверджує, що він купує продукти в інтернет-магазинах (35%). При цьому майже кожен другий споживач, який змінив свої купівельні звички, заявив, що нова поведінка збережеться.
На що зважають при здійсненні покупок:
- особиста безпека споживача (40%);
- асортимент товарів і послуг (37%);
- попередній досвід (35%).
Змінюється зміст довіри до компаній з боку споживача. Раніше довіра означала, що бренд виконує свої обіцянки. Тепер – під нею розуміється пріоритет потреб споживача, відчуття ним безпеки і збереження особистих даних, які повинні бути надійно захищені. Молоді респонденти частіше стурбовані екологічною та соціальною політикою компанії.
Сервіси-помічники на карантині 🐱🏍
На другому плані знаходяться такі показники як кадрова політика компанії і прямий зв’язок з брендом (19%), відповідність цінностей бренду особистим цінностям і соціальна поведінка бізнесу (18%), позиція компанії щодо навколишнього середовища (17%).
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною