1092
Післякарантинні закупки: що українці найчастіше купують у ТЦ
— Особисті фінанси
За 3 тижні червня, порівняно з періодом до карантину, відвідуваність торгово-розважальних центрів (ТРЦ) знизилася на 20%.
Про це йдеться в повідомленні Консалтингової компанії “Українська торгова гільдія” (Київ).
“Відвідуваність за 3 тижні червня порівняно з докарантинними показниками в середньому зменшилася на 20%. Ми пов’язуємо це з тим, що в ТРЦ все ще не працювали розважальні зони і ресторани”, – цитуються в ньому слова директора компанії Євгенії Локтіонової.
При цьому товарообіг ритейлерів порівняно з червнем 2019 року збільшився на 5-50% в залежності від категорії товару.
Що купували частіше:
- на 50% зросли продажі електроніки;
- на 30% – товарів для спорту;
- на 20% – одягу;
- на 5% – взуття.
Продажі товарів для тварин скоротилися на 20%.
Картки для тих, хто багато витрачає 🛒
За даними “Української торгової гільдії”, у березні-травні товарообіг українських ритейлерів знизився на 2,5% – до 255 млн гривень порівняно з аналогічним періодом 2019 року.
За матеріалами: Українські Новини
Поділитися новиною