Післякарантинні закупки: що українці найчастіше купують у ТЦ


Післякарантинні закупки: що українці найчастіше купують у ТЦ

За 3 тижні червня, порівняно з періодом до карантину, відвідуваність торгово-розважальних центрів (ТРЦ) знизилася на 20%.

Про це йдеться в повідомленні Консалтингової компанії “Українська торгова гільдія” (Київ).

Читайте також: Продукти харчування та комуналка: Держстат показав структуру витрат населення

“Відвідуваність за 3 тижні червня порівняно з докарантинними показниками в середньому зменшилася на 20%. Ми пов’язуємо це з тим, що в ТРЦ все ще не працювали розважальні зони і ресторани”, – цитуються в ньому слова директора компанії Євгенії Локтіонової.

При цьому товарообіг ритейлерів порівняно з червнем 2019 року збільшився на 5-50% в залежності від категорії товару.

Що купували частіше:

  • на 50% зросли продажі електроніки;
  • на 30% – товарів для спорту;
  • на 20% – одягу;
  • на 5% – взуття.

Продажі товарів для тварин скоротилися на 20%.

Картки для тих, хто багато витрачає 🛒

За даними “Української торгової гільдії”, у березні-травні товарообіг українських ритейлерів знизився на 2,5% – до 255 млн гривень порівняно з аналогічним періодом 2019 року.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Також з цієї теми: Особисті фінанси
Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua