378
Amazon за рік подорожчав на $132 млрд
— Фондовий ринок
Вартість бренду інтернет-магазину Amazon за останній рік збільшилася на $132 млрд, до $415 млрд, за оцінкою агентства Kantar, що опублікувало у середу, 1 липня щорічний рейтинг найдорожчих брендів світу BrandZ Top 100.
Amazon очолює рейтинг, далі йде Apple, вартість даного бренду агентство оцінило в $352 млрд, на третє місце вийшла торгова марка корпорації Microsoft з $326 млрд.
Слідом розташувалися Google – $323 млрд, платіжна система Visa – $186,8 млрд, інтернет-магазин Alibaba – $152,5 млрд, Tencent – $150,9 млрд, соцмережа Facebook – $147,1 млрд.
Замикають топ-10 бренд мережі фастфудів McDonald’s – $129,3 млрд і платіжна система MasterCard – $108,1 млрд. Загальна вартість топ-100 найдорожчих брендів світу за рік зросла на 5,9%, до $5 трлн.
За матеріалами: Корреспондент.net
Поділитися новиною
Також за темою
Американський банк запропонував «Лукойлу» обміняти акції на глобальні активи — Reuters
АРМА прийняло в управління корпоративні права виробника «Моршинської» та «Миргородської»
У «Дії» з’явилась нова військова облігація
Банк росії подав позов на Euroclear через заморожені активи
Shell розриває партнерство з Роснафтою
ФГВФО зможе комбінувати способи виведення банків з ринку
