372
Amazon за рік подорожчав на $132 млрд
— Фондовий ринок
Вартість бренду інтернет-магазину Amazon за останній рік збільшилася на $132 млрд, до $415 млрд, за оцінкою агентства Kantar, що опублікувало у середу, 1 липня щорічний рейтинг найдорожчих брендів світу BrandZ Top 100.
Amazon очолює рейтинг, далі йде Apple, вартість даного бренду агентство оцінило в $352 млрд, на третє місце вийшла торгова марка корпорації Microsoft з $326 млрд.
Слідом розташувалися Google – $323 млрд, платіжна система Visa – $186,8 млрд, інтернет-магазин Alibaba – $152,5 млрд, Tencent – $150,9 млрд, соцмережа Facebook – $147,1 млрд.
Замикають топ-10 бренд мережі фастфудів McDonald’s – $129,3 млрд і платіжна система MasterCard – $108,1 млрд. Загальна вартість топ-100 найдорожчих брендів світу за рік зросла на 5,9%, до $5 трлн.
За матеріалами: Корреспондент.net
Поділитися новиною
Також за темою
Рейтинг найдорожчих компаній світу
Apple показала новий MagSafe-акумулятор, який продовжує життя iPhone Air
Боротьба з контрабандними iPhone: що пропонує Гетманцев
«Укроборонпром» збільшив виторг до $3 млрд і потрапив у топ-50 найбільших оборонних компаній світу
68% компаній продовжують інвестувати в українські надра, попри війну — дослідження
АМКУ дозволив UPG взяти в оренду іще 75 автозаправок групи Приват