Понад 97% клієнтів СГ "ТАС" оцінили якість обслуговування в компанії найвищими балами — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Понад 97% клієнтів СГ "ТАС" оцінили якість обслуговування в компанії найвищими балами

Особисті фінанси
56
Страхова група «ТАС» провела традиційне опитування своїх клієнтів, спрямоване на отримання максимально повної об’єктивної інформації «з перших вуст» щодо рівня задоволеності рівнем обслуговування в компанії. Не менш важливою метою опитування стало з’ясування того, наскільки продуктова лінійка компанії відповідає очікуванням та потребам різних категорій клієнтів.
Отже, як показали результати дослідження, 96,4% страхувальників СГ «ТАС» цілком задоволені рівнем сервісу, який надає компанія, та готові рекомендувати її як надійного страховика своїм близьким, колегам та друзям. Ще більше респондентів – 97,2 % – оцінили якість обслуговування в СГ «ТАС» найвищими балами, при цьому 87% опитаних вказали, що налаштовані на тривалу співпрацю зі своїм страховиком і навіть не розглядають питання його зміни. Для цих клієнтів вкрай важливо заздалегідь отримувати інформацію щодо закінчення терміну дії договору страхування, аби вчасно подбати про його пролонгацію – з метою запобігання ситуації, коли, наприклад, поліс «автоцивілки» доведеться купувати у першого-ліпшого страховика, просто аби забезпечити його наявність задля уникнення штрафу. Крім того, 86% опитаних вказали, що хотіли б на регулярній основі отримувати повідомлення від СГ «ТАС» про нові продукти компанії, а також акційні пропозиції. Водночас 89,2% респондентів-автовласників в ході телефонного опитування вказали, що в продуктовій лінійці Страхової групи «ТАС», окрім «автоцивілки», їх також цікавлять комплексний договір «Повний автозахист» та договір «ЄвроКАСКО 5 зірок». 86% опитаних виявили інтерес також до договорів особистого страхування від СГ «ТАС», зокрема «Території здоров’я», «ТАС-Доктор», «Повний медзахист» та «ТAS-Travel». Загалом 95,4% опитаних клієнтів в якості безперечної переваги СГ «ТАС» відзначили розмаїття страхових продуктів, що пропонує компанія, та їх відповідність актуальним потребам страхувальників. Зокрема, 92% респондентів відзначили гнучкість програм страхування та можливість вільного комбінування умов страхування в залежності від власних потреб, 89% вказали на зважену цінову політику страховика в частині визначення страхових платежів, завдяки чому кожен клієнт може обрати оптимальну для себе програму страхування за прийнятною ціною.
Окрім розмаїття та доступності продуктів СГ «ТАС», в якості переваг компанії респонденти відзначили: компетентність фахівців – на це звернули увагу 93,1% опитаних, якісний супровід клієнта на всіх етапах дії договору, від моменту його укладення до врегулювання страхового випадку, – на це вказали 93% респондентів. Крім того, 94,8% опитаних з числа тих, в кого траплялися страхові випадки, відзначили високу оперативність та якість врегулювання збитків СГ «ТАС».
Загалом, як з’ясувалося в ході дослідження, при виборі страховика для 92% клієнтів найбільше значення мають його репутація, надійність та стабільність. Водночас 90% опитаних вказали, що при придбанні страхових продуктів звертають увагу на наявність цікавих опцій в договорі та згодні обрати дорожчу програму страхування, але натомість бути впевненими в тому, що в разі настання страхового випадку страхова компанія надасть їм всю потрібну допомогу, не залишивши наодинці з проблемами. Цікаво, що лише 7% респондентів зазначили, що головне, на що вони орієнтуються при виборі страховика, це його цінова пропозиція.
Залишається додати, що в нинішньому опитуванні взяли участь близько 120 тисяч страхувальників компанії з усіх регіонів України.
Нагадаємо, телефонні опитування клієнтів, спрямовані на отримання достовірної інформації безпосередньо від споживачів щодо якості обслуговування в компанії, проводяться в СГ «ТАС» на постійній основі та дозволяють максимально оперативно реагувати на актуальні потреби страхувальників і вчасно корегувати продуктову лінійку з метою забезпечення найякіснішого сервісу, що відповідає вимогам клієнтів до страхового захисту.
За матеріалами:
СГ ТАС
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас