На скільки скоротилися поїздки на особистому автотранспорті під час карантину — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

На скільки скоротилися поїздки на особистому автотранспорті під час карантину

Технології&Авто
1447
У квітні-травні 2020 року 55% ​​власників автомобілів в Україні скоротили кількість поїздок на особистому транспорті через карантинні обмеження.
При цьому 26% респондентів зменшили кількість поїздок більш ніж на 40%, свідчать результати соціологічного дослідження, виконаного компанією Factum Groupпо на замовлення “Консалтингової групи А-95”.
Factum Group проводила соціологічне опитування в 3 етапи – в кінці березня, коли карантинні обмеження були максимальними, в квітні і травні, коли активність населення стала різко підвищуватися.
“На початок спостережень кількість опитаних, які знизили споживання пального особистим автотранспортом, становила 46,4%, за підсумком травня цей показник збільшився до 55%”, – йдеться в повідомленні.
При цьому п’ята частина опитаних власників автомобілів повідомили, що карантин не вплинув на інтенсивність користування особистим транспортом. У той час як 24% за цей період навпаки збільшили кількість поїздок.
Згідно з результатами дослідження Factum Group, понад половина опитаних позитивно оцінили вжиті операторами АЗС заходи безпеки на період карантину.
Крім того, Factum Group провів дослідження споживчих настроїв, згідно з якими для 44% автовласників ключовим критерієм вибору АЗС залишається ціна.
При цьому близько третини опитаних готові змінити звичного оператора АЗС у разі різниці в ціні від 3 до 5 грн/л. Чверть респондентів найбільше цінують бренд мережі АЗС і її репутацію.
На думку аналітиків “Консалтингової групи А-95”, ціновий розрив, що утворився між різними мережами АЗС, значною мірою перерозподілив продажі.
“Карантин в Україні посилив поляризацію споживачів нафтопродуктів: вже 44% власників авто готові змінити звичну заправку на більш дешеву, в той час як традиційно цей показник не перевищує 30%. За нашими даними, мережі АЗК-“дискаунтери” втратили менше реалізації в порівнянні з “брендовими” мережами, які посіли високі цінові позиції”, – вважає аналітик “Консалтингової групи А-95” Артем Куюн.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас