ПАРТНЕРСЬКА
Таксі Opti – новий підхід до пасажирських перевезень у Києві
— Фондовий ринок
787
Київ чекає змін, вимагаючи нових вибухових ідей. Сервіс Opti Global хоч і заснований на унікальному досвіді Оптимального таксі 579, що за 14 років відкрила офіси у 29 містах України, а також у Польщі та Литві, але все ж якісно відрізняється від попереднього формату. Ключове нововведення полягає у зміні філософії та привнесенні нових цінностей. Сьогодні Opti не просто комфортна служба пасажирських перевезень, а надійний друг і компаньйон.
Ребрендинг торкнувся не тільки зовнішніх атрибутів компанії, але, що найголовніше, комунікації та взаємодії з водіями. Основним завданням було зробити драйверів безпосередніми учасниками процесу, підвищити їхню зацікавленість у співпраці за рахунок більш вигідних умов. Результати не змусили себе довго чекати – партнерська база у Києві почала стрімко зростати, так само як і кількість працівників особистого автопарку Opti. Більше драйверів, більше машин, більше замовлень, більше пасажирів!
Ком’юніті таксі Opti
Зміна статусу водія на партнера стала логічним продовженням прагнення компанії створити ком’юніті – спільноту однодумців, що надихаються рухом. Ребрендинг Opti (Mobility service company) позитивно позначився і на пасажирах – головних учасниках поїздки. Тепер в їх розпорядженні – корисний сервіс, оновлений автопарк і додаткові можливості для економії часу і коштів. Але головне, що драйвер і його «попутник» знаходяться на одній хвилі.
Компанія надає послуги, частина з яких безпосередньо не пов’язані з пасажирськими перевезеннями. Наприклад, «Зустріч з табличкою» зробить трансфер з аеропорту або вокзалу зручним і швидким, а «Кур’єрська доставка» позбавить від необхідності особисто бути присутнім при передачі документів, кореспонденції чи будь-якої іншої важливою посилки. Послуга «Автодрайвер» є справжнім порятунком для всіх автовласників, а «Автоняня» – відмінна знахідка для зайнятих батьків, чиї діти відвідують позашкільні гуртки та секції.
Ще одним приємним елементом оновлення, причому як для партнерів, так і для пасажирів, стало проведення конкурсів і вікторин з цінними призами. Щоб брати участь у розіграшах, треба підписатися на сторінки Opti в Facebook і Instagram. В месенджерах цих соцмереж також можна підтримувати зворотний зв’язок з компанією. Це корисно і цікаво.
Як викликати Opti в Києві
Окремо слід сказати про мобільній додаток Opti, з допомогою якого оформити замовлення можна всього в кілька кліків. Після ребрендингу компанії інтерфейс програми, розробленої для платформ App Store і Google play, також було оновлено, а її функціонал – доповнено.
Крім того, було прийнято рішення збільшити обсяг кешбеку. Таким чином, всі, хто викликає таксі через Opti, автоматично отримують 5% від вартості кожної поїздки у вигляді бонусів на свій акаунт. Бонуси конвертуються в безкоштовні поїздки.
За матеріалами:
Поділитися новиною
Також за темою
Суд у Нідерландах арештував активи «дочки» «Газпрому»
Kodak повідомляє про загрозу банкрутства — CNN
Банки В’єтнаму ускладнили розрахунки для російського бізнесу через санкції
Китай ввів контрсанкції проти двох банків ЄС
«Київстар» виходить на Nasdaq
Фонд державного майна продав «Енергосталь» за 600 млн грн (деталі)