33
Європарламент обмежив рекламу по факсу, e-mail, телефону і SMS
Європейський парламент у першому читанні ухвалив директиви ЄС про захист особистого життя, що стосуються питання реклами по факсу, електронній пошті, телефону і SMS. Як повідомляє Sovetnik.ru, відповідно до нових правил, реклама в зазначених каналах допускається тільки в тих випадках, коли споживач раніше однозначно виявив бажання її одержувати. Щоправда, для електронних листів існує можливість вибору відправником повідомлення однієї з двох моделей: попередньої підписки одержувачем на розсилання або наявність у листі посилання, після клацки на яке одержувач повідомлення може відключити себе зі списку розсилання.
За матеріалами:
Поділитися новиною
Також за темою
Кабмін розширив програму «Пакунок школяра»
Solana, XRP і XYZVerse складають тріо альткойнів з великим потенціалом зростання
Виїзд чоловіків 18−22 років: чи став він масовим та як впливає на ринок праці
Кабмін схвалив нові виплати та допомогу для ВПО
ФРС знизила базову ставку вперше з грудня — на 25 б.п., як і очікувалося
Як зміняться зарплати вчителів після підвищення у 2026 році