FinUpDate: як зберегти клієнтів в умовах карантину - кейс "Планета кіно"
Маркетинговий директор компанії “Планета Кіно” Макс Бєлов розповів, як мережа кінотеатрів намагається втриматися на плаву в нелегкий час для всього бізнесу, особливо розважальної його галузі.
Досвідом компанії в непростій боротьбі з кризою він поділився на вебінарі FinUpDate: випуск 5 на тему – “Успішний бізнес в онлайн! Перезавантаження”, серед організаторів якого і Finance.ua.
“Сила бренду – це та кількість друзів, які стануть за твоєю спиною в разі біди. У нас немає значної фінансової подушки, і перше рішення, до якого ми прийшли, – це те, що не можна припиняти спілкування з нашими клієнтами і розповідати про те, як нас підкосила ситуація з карантином”, – заявив він.
За його словами, компанія переосмислила всі комунікації в мережах і персональні комунікації, таким чином створювала нові інфоприводи, при цьому не спамивши клієнтів:
- компанія бере інтерв’ю у співробітників Планети;
- розповідає, що роблять співробітники в умовах самоізоляції;
- проводить вікторини за фільмами і прямі ефіри;
- бере участь в онлайн-конференціях.
Ще одним антикризовим підходом від “Планети” стали сертифікати, через які клієнти підтримують кінотеатр.
Як це діє: сертифікати коштують 100 гривень і дають можливість обмінювати їх на абсолютно будь-які квитки, коли відновиться робота кінотеатрів.
“Це можливість отримати для нас хоч якісь гроші, щоб частково закривати свої обов’язкові платежі”, – поділився Бєлов.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною