FinUpDate: як зберегти клієнтів в умовах карантину - кейс "Планета кіно"


FinUpDate: як зберегти клієнтів в умовах карантину - кейс "Планета кіно"

Маркетинговий директор компанії “Планета Кіно” Макс Бєлов розповів, як мережа кінотеатрів намагається втриматися на плаву в нелегкий час для всього бізнесу, особливо розважальної його галузі.

Досвідом компанії в непростій боротьбі з кризою він поділився на вебінарі FinUpDate: випуск 5 на тему – “Успішний бізнес в онлайн! Перезавантаження”, серед організаторів якого і Finance.ua.

“Сила бренду – це та кількість друзів, які стануть за твоєю спиною в разі біди. У нас немає значної фінансової подушки, і перше рішення, до якого ми прийшли, – це те, що не можна припиняти спілкування з нашими клієнтами і розповідати про те, як нас підкосила ситуація з карантином”, – заявив він.

За його словами, компанія переосмислила всі комунікації в мережах і персональні комунікації, таким чином створювала нові інфоприводи, при цьому не спамивши клієнтів:

  • компанія бере інтерв’ю у співробітників Планети;
  • розповідає, що роблять співробітники в умовах самоізоляції;
  • проводить вікторини за фільмами і прямі ефіри;
  • бере участь в онлайн-конференціях.

Ще одним антикризовим підходом від “Планети” стали сертифікати, через які клієнти підтримують кінотеатр.

Як це діє: сертифікати коштують 100 гривень і дають можливість обмінювати їх на абсолютно будь-які квитки, коли відновиться робота кінотеатрів.

“Це можливість отримати для нас хоч якісь гроші, щоб частково закривати свої обов’язкові платежі”, – поділився Бєлов.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua