Ресторани бояться відкривати літні майданчики через штрафи — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Ресторани бояться відкривати літні майданчики через штрафи

Особисті фінанси
5544
МОЗ опублікував оновлені вимоги до роботи літніх майданчиків ресторанів під час карантину. Зокрема, крім стандартних вимог до встановлення “літників”, на час додали санітарно-епідеміологічні норми і додаткові обмеження:
  • потрібно проводити дезінфекцію кожні 2 години;
  • обслуговуючий персонал зобов’язаний бути в засобах індивідуального захисту,
  • стежити, щоб не збиралися черги;
  • відстань між столами має бути не менше 1,5 метра;
  • за одним столиком – не більше 2-х відвідувачів;
  • здійснювати безконтактну оплату;
  • клієнти можуть забирати замовлення тільки в спеціальному місці (вікні видачі);
  • їжу і напої дозволили подавати в багаторазовій посуді, але з обов’язковою термічною обробкою;
    меню може бути тільки поруч з місцем видачі, на руки відвідувачам його видавати заборонено (його потрібно в якомусь місці повісити);
  • обслуговувати клієнтів усередині приміщення ресторану забороняється;
  • клієнтам дозволили користуватися вбиральнями всередині ресторанів, але з дотриманням дистанції. Всередині не повинна збиратися черга, очікувати треба зовні приміщення.
Нові правила послаблення карантину для ресторанів власники ресторанів уже встигли назвати “знущанням”. Якщо цих правил дотримуватися, звісно.
“Буквально дотримуватися їх просто неможливо, це рівноцінно самогубству. Наприклад, майданчик має бути розташований “просто неба”, без накриття і парасольок. Відстань між столами – це прийнятно, але питання: чи будуть заміряти цю відстань ті, хто перевірятиме? Але – за кожним столом може розміщуватися тільки 1 або 2 людини. А якщо це сім’я, в якій 3 дітей – їх розсаджувати за різними столиками?” – задається питанням гендиректор компанії “Ресторанний консалтинг” Ольга Насонова.
При цьому, каже експерт, ресторани повинні стежити, щоб не збиралися черги, але вони цілком можуть бути перед “літниками”, і ресторатори повинні за ці черги відповідати. Тобто, якщо стоїть натовп людей перед входом, то власники закладів мають або розганяти ці черги (своїх же клієнтів), або платити штраф.
А ось дозвіл подавати страви в багаторазовому посуді порадував рестораторів. Нагадаємо, раніше пропонувалася подача виключно в одноразовому. Складно уявити, як це зробити, наприклад, в ресторані, особливо елітному. У фаст-фуді ж з цим було б легше.
За матеріалами:
УБР
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас