Напрямки бізнесу, які зуміли зберегти обороти в онлайні - FinUpdate


Напрямки бізнесу, які зуміли зберегти обороти в онлайні - FinUpdate

Під час карантину вміння бізнесу переорієнтуватися на онлайн-продажі зіграло ключову роль для виживання компаній і приватних підприємців.

Про це розповів керівник відділу продажів Fondy Євген Мілокумов на вебінарі “FinUpdate. Випуск 4: E-commerce сьогодні і яким він буде завтра”.

Відзначимо, під час вебінару глядачі не тільки дізнавалися корисну інформацію. 11 слухачів отримали можливість виграти подарунки та сертифікати від партнерів – Eldorado, Lamoda, Foodex24, Vepryk, Sotto Voce Beauty.

За словами Мілокумова, якщо в офлайні постраждали майже всі сегменти бізнесу, то в онлайні ця ситуація набагато краща.

Аналітика Fondy показала, що з початку карантину більшість підприємств відчули спад продажів, але вже через два тижні як бізнес, так і покупці зуміли перебудуватися, і вже на третьому тижні було помітне зростання онлайн-сегмента бізнесу темпами, які навіть вищі за докризові.

Галузі, які збільшили або зберегли обороти в онлайні:

  • служби доставки;
  • хорека (HoReCa – це сегмент сфери послуг і канал збуту товарів з безпосереднім споживанням товару в місці продажів);
  • дитячі товари;
  • одяг взуття;
  • товари для спорту;
  • навчання іноземних мов;
  • онлайн-тренінги, курси, семінари та it-навчання;
  • ювелірні прикраси та аксесуари;
  • будівництво та обладнання.

“Звичайно, не всі сфери відіграли це падіння. За час карантину постраждали в онлайні такі галузі, як транспорт, туризм і оффлайн-івенти”, – підсумував експерт.

Антикризова інструкція від Finance.ua

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua