Напрямки бізнесу, які зуміли зберегти обороти в онлайні - FinUpdate
Під час карантину вміння бізнесу переорієнтуватися на онлайн-продажі зіграло ключову роль для виживання компаній і приватних підприємців.
Про це розповів керівник відділу продажів Fondy Євген Мілокумов на вебінарі “FinUpdate. Випуск 4: E-commerce сьогодні і яким він буде завтра”.
Відзначимо, під час вебінару глядачі не тільки дізнавалися корисну інформацію. 11 слухачів отримали можливість виграти подарунки та сертифікати від партнерів – Eldorado, Lamoda, Foodex24, Vepryk, Sotto Voce Beauty.
За словами Мілокумова, якщо в офлайні постраждали майже всі сегменти бізнесу, то в онлайні ця ситуація набагато краща.
Аналітика Fondy показала, що з початку карантину більшість підприємств відчули спад продажів, але вже через два тижні як бізнес, так і покупці зуміли перебудуватися, і вже на третьому тижні було помітне зростання онлайн-сегмента бізнесу темпами, які навіть вищі за докризові.
Галузі, які збільшили або зберегли обороти в онлайні:
- служби доставки;
- хорека (HoReCa – це сегмент сфери послуг і канал збуту товарів з безпосереднім споживанням товару в місці продажів);
- дитячі товари;
- одяг взуття;
- товари для спорту;
- навчання іноземних мов;
- онлайн-тренінги, курси, семінари та it-навчання;
- ювелірні прикраси та аксесуари;
- будівництво та обладнання.
“Звичайно, не всі сфери відіграли це падіння. За час карантину постраждали в онлайні такі галузі, як транспорт, туризм і оффлайн-івенти”, – підсумував експерт.
Антикризова інструкція від Finance.ua ⚡
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною