Що шукають українці на карантині - аналітика OLX (інфографіка) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Що шукають українці на карантині - аналітика OLX (інфографіка)

Особисті фінанси
33362
До кінця березня значно зріс попит на побутову хімію. Також користувачі почали проявляти активний інтерес до фітнесу, ігрових приставок і стали частіше шукати двоколісний транспорт.
Про це свідчить аналітика платформи OLX за унікальними користувачами, які відгукувалися на оголошення.
ТОП категорій в онлайн-шопінгу:
  • велосипеди та мотоцикли: нових оголошень про продаж велотранспорту за останній тиждень місяця стало на 23% більше в порівнянні з першим, а кількість зацікавлених в купівлі зросла на 70%. Публікацій про продаж мотоциклів в кінці березня стало на 9,5% більше, якщо порівнювати з його початком, а кількість унікальних відгуків зросла на третину;
  • товари для фітнесу: хоч кількість нових оголошень про продаж таких товарів зросла не надто значно – на 3%, але користувачі, навпаки, налаштовані рішуче. За перший тиждень березня на товари в цій категорії відгукувалися в середньому 3 000 користувачів за день. Але вже під час четвертого ця кількість зросла приблизно до 6 300;
  • побутова хімія: кількість унікальних відгуків на такі оголошення зросла більш ніж в 4,5 разу в порівнянні з першим тижнем місяця. Крім того, збільшилася пропозиція на 13%. Не можна не відзначити і рекордне зростання кількості нових оголошень: якщо на початку березня на платформі з’являлося в середньому 340 пропозицій на день, то вже до кінця місяця цей показник досяг 1 150;
Що шукають українці на карантині - аналітика OLX (інфографіка)
  • ігри: українці почали виявляти більший інтерес до ігрових приставок і настільних ігор. Охочих придбати перші стало на 51% більше, а кількість нових пропозицій від продавців збільшилася на 22%. Теж не питання, адже нових пропозицій порівняно з першим тижнем березня на платформі стало на 32% більше. А кількість унікальних відгуків на оголошення з продажу настільних ігор зросла на 79%.
  • Електроніка: зростання кількості тих, хто хотів би купити комп’ютер, комплектуючі та телевізор, спостерігалося протягом останнього тижня березня, в порівнянні з першим їх стало на 14% більше. Ноутбуками теж почали цікавитися дещо частіше – на 11%;
  • продукти харчування теж увійшли в топ популярних категорій: тут стало майже в 2 рази більше відгуків в порівнянні зі стартом березня. А кількість нових пропозицій зросла на 71%;
  • товари з догляду за собою: у цій категорії можна відзначити збільшення кількості зацікавлених більш ніж в 2 рази. Зростає і кількість свіжих оголошень: якщо на початку місяця в цьому розділі нових пропозицій за день ставало на 2 340 більше, то вже в кінці ця цифра досягла 4 580;
  • покупки для дому та саду: наприкінці березня кількість унікальних відгуків в категорії “будинок і сад” зросла на чверть, в той час як кількість нових оголошень майже не змінилася. У категорії «Будівництво та ремонт» оголошення стали отримувати відгуки на 22% частіше.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас