Клієнти переходять в онлайн: за два тижні карантину до відділень банку приходить на 65% менше людей — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Клієнти переходять в онлайн: за два тижні карантину до відділень банку приходить на 65% менше людей

Особисті фінанси
17
За два тижні загальнонаціонального карантину кількість клієнтів, що обслуговуються в оффлайн банківської мережі скоротилася на 65%. Про це повідомив в інтерв’ю liga.net голова правління ПриватБанку Петр Крумханзл. При цьому, щотижня зростає кількість онлайн транзакцій клієнтів банку.
За словами глави ПриватБанку, під час карантину в порівнянні з середніми тижневими показниками минулого року, кількість транзакцій через Приват24 зросла на 29%, а частка оплати покупок в POS-терміналах у порівнянні з оплатою готівкою – на 40%. Щоденна кількість завантажень мобільного додатку Приват24 за два карантинних тижні зросла вдвічі.
Як повідомив Петр Крумханзл, сьогодні обсяги зняття готівки в банкоматах вже на 20% нижчі за середні показники, хоча банкомати завантажені повністю. “Я пояснюю це двома причинами. По-перше, люди розуміють, що українська банківська система стабільна і ніякого дефіциту готівки немає. По-друге, в цих обставинах зберігати готівку вдома – не найкраща ідея: банально не так багато варіантів, де їх можна витратити “, – зазначив глава ПриватБанку.
За матеріалами:
ПриватБанк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас