Поради банку: як не натрапити на ТОП-10 шахрайських схем у період карантину! — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Поради банку: як не натрапити на ТОП-10 шахрайських схем у період карантину!

Кредит&Депозит
332
Поради банку: як не натрапити на ТОП-10 шахрайських схем у період карантину!
Країна звикає жити за новими правилами в умовах карантину. І поки хтось опановує онлайн-покупки та дистанційні канали обслуговування, шахраї вигадують нові схеми, адаптовані під епідемічну ситуацію в світі, щоб дістатися вашого гаманця. Щоб уберегти вас та ваші фінанси, експерти ТАСКОМБАНКУ обрали десять найпоширеніших схем соціального шахрайства та запропонували свої рекомендації, як не втрапити в шахрайські тенета. Отже, запам’ятовуйте:
  • Продаж товарів захисного та лікувального призначення (маски, антисептики, ліки, рукавички, тощо) через фіктивні оголошення на торгових майданчиках та фіктивні сайти.
Порада ТАСКОМБАНКУ: користуйтесь перевіреними сайтами, сплачуйте за товари післяплатою, не переказуйте кошти продавцю на картку, адже добровільний переказ фізичній особі поверненню не підлягає.
  • «Допомога від держави»: шахрайські СМС про додаткові виплати, для отримання яких треба зателефонувати за вказаними номерами. Метою шахраїв є отримання даних платіжної картки та крадіжка коштів.
Порада ТАСКОМБАНКУ: перевірте інформацію в службах соціального захисту. Нікому не повідомляйте повний номер картки, її термін дії, 3-значний код зі звороту та будь-які коди з СМС-повідомлень. Це — дані для доступу до ваших коштів!
  • Порятунок близьких та родичів: шахраї телефоном повідомляють про термінову необхідність ліків, сироватки для лікування родича, що «перебуває в лікарні / обсервації» та диктують номер картки для оплати.
Порада ТАСКОМБАНКУ: підтримуйте прямий зв’язок із близькими людьми та перевіряйте інформацію безпосередньо в лікарні.
  • Перевірка даних за кредитними картками: особи, що представляються співробітниками Банку та намагаються отримати реквізити карток, SMS-повідомлення.
Порада ТАСКОМБАНКУ: нікому не повідомляйте повний номер своєї картки, термін її дії, 3-значний код зі звороту та коди, надіслані в СМС-повідомленнях.
  • «Пенсійне посвідчення не дійсне»: шахраї повідомлять про недійсність пенсійного посвідчення та пропонують переказати кошти з пенсійної картки на інший (шахрайський) рахунок.
Порада ТАСКОМБАНКУ: Перевірте інформацію в службах соціального захисту. Нікому не повідомляйте повний номер картки, термін її дії, 3-значний код зі звороту картки та коди з СМС-повідомлень.
  • «Повернення коштів» за квитки та путівки, які були придбані туристами. Результатом «допомоги», як правило, стає розголошення платіжної інформації і втрата коштів.
Порада ТАСКОМБАНКУ: не довіряйте випадковим «добродіям»! Перевірте можливість повернення коштів у свого туроператора чи транспортної компанії.
  • Спам-розсилки про зміну реквізитів постачальників послуг та товарів: шахраї пропонують використовувати інші реквізити та посилання для оплати, наведені у листі. Перехід за посиланням з листа може призвести до зараження комп’ютера та крадіжки платіжних даних!
Порада ТАСКОМБАНКУ: перевіряйте інформацію про зміну реквізитів за офіційними телефонами та/або на сайтах організацій.
  • Шахрайські фонди із залучення коштів для боротьби з COVID -19, засновниками яких є фіктивні організації.
Порада ТАСКОМБАНКУ: надавайте адресну допомогу лікарням, уважно перевіряйте установчі документи та інформацію про благодійні організації у відкритих джерелах.
  • Шахрайські онлайн-сервіси (оплати комунальних платежів, курсів, тренінгів, консультації лікарів, доставки їжі та товарів), які мають за мету використати реквізити карток: їх номери, строк дії та CVV код.
Порада ТАСКОМБАНКУ: використовуйте для оплати TAS2U, перевіряйте незнайомі сайти у чорних списках: https://www.ema.com.ua/citizens/blacklist/
  • Опитування за винагороду в соціальних мережах та мобільних додатках: для виплати винагороди вам пропонується здійснити «оплату податків» чи «комісію за відкриття рахунку», під час яких компрометуються дані вашої картки.
Порада ТАСКОМБАНКУ: рекомендуємо Вам не надавати повні дані Вашої картки, адже це може призвести до несанкціонованих списань коштів з неї.
Будьте уважні, здійснюючи платежі, перекази та використовуючи онлайн-сервіси! Якщо у вас виникли будь-які сумніви або запитання при проведенні транзакцій за вашою карткою, телефонуйте до Контакт-центру ТАСКОМБАНКУ 0 (800) 503 580.
Корисні посилання:
За матеріалами:
Таскомбанк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас