Які права мають пасажири, рейси яких скасували через коронавірус. Роз'яснення Єврокомісії (інфографіка) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Які права мають пасажири, рейси яких скасували через коронавірус. Роз'яснення Єврокомісії (інфографіка)

Особисті фінанси
1302
Єврокомісія роз’яснила права авіапасажирів, рейси яких були скасовані через обмеження, пов’язані з боротьбою з коронавірусом COVID-19.
У пояснювальному документі вказується, що клієнти авіакомпаній у випадках скасування рейсу мають право на повне повернення коштів, перебронювання на найближчий доступний рейс або на більш пізній рейс.
Авіакомпанія може запропонувати пасажиру ваучер, проте пасажир не повинен позбавлятися права на повернення авіаквитка в грошовій формі, йдеться в роз’ясненні Єврокомісії.
Якщо пасажир віддасть перевагу летіти найближчим рейсом, він отримує право на турботу. Авіаперевізник має забезпечити клієнта напоями та їжею, а при тривалому очікуванні – безкоштовним готелем і трансфером між готелем і аеропортом.
Єврокомісія роз’яснила, що пасажир втрачає право на турботу, щойно погоджується на повне повернення або перебронювання на більш пізню дату.
Якщо авіакомпанія не скасувала рейс, і пасажир вирішив відмовитися від поїздки по своєму бажанню, то повернути квиток або змінити дату перельоту він може тільки за правилами тарифу.
У роз’ясненні також сказано, якщо переліт в обидві сторони оформлений в рамках одного бронювання, і один з рейсів було скасовано, пасажир має право на повернення або перебронювання всієї поїздки. Якщо кожен рейс виконаний як окреме бронювання, то всі дії з скасованими рейсом проводяться за правилами тарифу.
Також Єврокомісія роз’яснила права авіамандрівників на компенсацію відповідно до регуляції EC261/2004 при скасуванні рейсів менш ніж за 14 днів до вильоту.
Якщо авіакомпанії відмовилися від виконання рейсів через обмеження польотів з боку держав або заборони на в’їзд певним категоріям громадян, то такі скасування зараховані до “надзвичайних обставин”, що не передбачає виплату компенсації.
Авіакомпанії також звільнили від виплати компенсацій, якщо вони вирішать скасувати рейс для забезпечення безпеки і здоров’я екіпажів.
Нові роз’яснення від Єврокомісії вже розкритикувала Міжнародна асоціація повітряного транспорту (IATA) і організація Airlines for Europe, назвавши деякі роз’яснення неадекватними.
Які права мають пасажири, рейси яких скасували через коронавірус. Роз'яснення Єврокомісії (інфографіка)
За матеріалами:
Avianews.com
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас