406
У відділеннях ПриватБанку під час карантину кількість клієнтів скоротилося вдвічі
— Особисті фінанси
У відділеннях ПриватБанку під час карантину кількість клієнтів стала вдвічі меншою, ніж зазвичай.
Про це повідомляє пресслужба банку.
Кількість, обсяги платежів і банківських операцій, які клієнти проводять онлайн в додатку Приват24, збільшилася за цей період на 27%.
Як створювався, зростав і ледь не луснув найбільший банк країни
“За перший тиждень загальнонаціонального карантину кількість клієнтів, які обслуговуються в офлайн банківської мережі, скоротилася від 30% до 70% залежно від регіону… В цілому по системі кількість клієнтів, які відвідують відділення, скоротилася на 54%”, – йдеться в повідомленні.
Довідка Finance.ua:
- За перший “карантинний” тиждень в Україні клієнти ПриватБанку стали частіше оплачувати покупки картками та електронними гаманцями.
Читайте важливі новини та поради, які стануть в нагоді для вашого гаманця, в телеграм-каналі Finance_ukr
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною
Також за темою
Ощадбанк попередив клієнтів із «сплячими» рахунками: що слід зробити
Скільки потрібно працювати в різних країнах, щоб заробити на новий iPhone (інфографіка)
На що найчастіше українці витрачають кошти Пакунка школяра
Комісія на купівлю ОВДП в «Дії»: де можна придбати без додаткових платежів
В «Армію+» додано 5 нових рапортів та довідник Армія ID
Укрпошта запустила бета-версію нового мобільного застосунку: які функції там доступні