У відділеннях ПриватБанку під час карантину кількість клієнтів скоротилося вдвічі
У відділеннях ПриватБанку під час карантину кількість клієнтів стала вдвічі меншою, ніж зазвичай.
Про це повідомляє пресслужба банку.
Кількість, обсяги платежів і банківських операцій, які клієнти проводять онлайн в додатку Приват24, збільшилася за цей період на 27%.
Як створювався, зростав і ледь не луснув найбільший банк країни
“За перший тиждень загальнонаціонального карантину кількість клієнтів, які обслуговуються в офлайн банківської мережі, скоротилася від 30% до 70% залежно від регіону… В цілому по системі кількість клієнтів, які відвідують відділення, скоротилася на 54%”, – йдеться в повідомленні.
Довідка Finance.ua:
- За перший “карантинний” тиждень в Україні клієнти ПриватБанку стали частіше оплачувати покупки картками та електронними гаманцями.
Читайте важливі новини та поради, які стануть в нагоді для вашого гаманця, в телеграм-каналі Finance_ukr
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною