У відділеннях ПриватБанку під час карантину кількість клієнтів скоротилося вдвічі


У відділеннях ПриватБанку під час карантину кількість клієнтів скоротилося вдвічі

У відділеннях ПриватБанку під час карантину кількість клієнтів стала вдвічі меншою, ніж зазвичай.

Про це повідомляє пресслужба банку.

Кількість, обсяги платежів і банківських операцій, які клієнти проводять онлайн в додатку Приват24, збільшилася за цей період на 27%.

Як створювався, зростав і ледь не луснув найбільший банк країни

“За перший тиждень загальнонаціонального карантину кількість клієнтів, які обслуговуються в офлайн банківської мережі, скоротилася від 30% до 70% залежно від регіону… В цілому по системі кількість клієнтів, які відвідують відділення, скоротилася на 54%”, – йдеться в повідомленні.

Довідка Finance.ua:

  • За перший “карантинний” тиждень в Україні клієнти ПриватБанку стали частіше оплачувати покупки картками та електронними гаманцями.

Читайте важливі новини та поради, які стануть в нагоді для вашого гаманця, в телеграм-каналі Finance_ukr

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Особисті фінанси
Дивись також
Весь ринок:Особисті фінанси
Все, що ми знаємо про:ПриватБанк
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua