10
Через коронавірус у відділеннях обслуговується вдвічі менше клієнтів, ніж зазвичай, а у онлайні на третину більше - ПриватБанк
— Особисті фінанси
За перший тиждень загальнонаціонального карантину кількість клієнтів, що обслуговуються у офлайн банківській мережі скоротилася від 30 до 70% в залежності від регіону. Як повідомили у ПриватБанку, загалом по системі кількість клієнтів, які відвідують відділення, скоротилася на 54%.
Натомість, за даними ПриватБанку, кількість й обсяги платежів та банківських операцій, які клієнти проводять онлайн у Приват24 за цей же період зросли на 27%.
За даними ПриватБанку, з початку “карантинного” тижня обсяги зняття готівки в банкоматах знаходиться на середньодобовому рівні – вдвічі нижчому, чим, наприклад, у передноворічний період. Інкасація банкоматів та терміналів самообслуговування банку проводиться в штатному режимі.
За матеріалами: ПриватБанк
Поділитися новиною
Також за темою
Як змінилися ціни на овочі та фрукти в Україні
Схеми з «юристами земельних відносин»: про що йдеться
Програма «Тепла зима»: хто отримає 6500 грн
В Україні можуть започаткувати «народні IPO»: як це працюватиме
Обов’язкові пенсійні накопичення: які ризики бачить Мінсоцполітики
Якій категорії населення найважче знайти роботу