10
Через коронавірус у відділеннях обслуговується вдвічі менше клієнтів, ніж зазвичай, а у онлайні на третину більше - ПриватБанк
— Особисті фінанси
За перший тиждень загальнонаціонального карантину кількість клієнтів, що обслуговуються у офлайн банківській мережі скоротилася від 30 до 70% в залежності від регіону. Як повідомили у ПриватБанку, загалом по системі кількість клієнтів, які відвідують відділення, скоротилася на 54%.
Натомість, за даними ПриватБанку, кількість й обсяги платежів та банківських операцій, які клієнти проводять онлайн у Приват24 за цей же період зросли на 27%.
За даними ПриватБанку, з початку “карантинного” тижня обсяги зняття готівки в банкоматах знаходиться на середньодобовому рівні – вдвічі нижчому, чим, наприклад, у передноворічний період. Інкасація банкоматів та терміналів самообслуговування банку проводиться в штатному режимі.
За матеріалами: ПриватБанк
Поділитися новиною
Також за темою
Як зрозуміти, що прийшов час міняти роботу: 4 ознаки
Скільки заробляють пілоти у Європі (інфографіка)
Ощадбанк попередив клієнтів із «сплячими» рахунками: що слід зробити
Скільки потрібно працювати в різних країнах, щоб заробити на новий iPhone (інфографіка)
На що найчастіше українці витрачають кошти Пакунка школяра
Комісія на купівлю ОВДП в «Дії»: де можна придбати без додаткових платежів