Про що нас питають найчастіше під час карантину? — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Про що нас питають найчастіше під час карантину?

Кредит&Депозит
133
Останнім часом ми отримуємо дуже багато запитань стосовно загального карантину та нашої роботи і обслуговування клієнтів. Ми підготували відповіді на те, про що хочуть дізнатися найчастіше, і будемо тримати вас у курсі всіх оновлень. Слідкуйте за нашими новинами та повідомленнями в соцмережах.
Залишаємося онлайн!
Які заходи банк вживає для профілактики коронавірусу?
Турбота про наших клієнтів і персонал залишається головною у роботі банку. Ми слідкуємо за розвитком ситуації та впроваджуємо у себе додаткові заходи для попередження поширення коронавірусу.
На разі більша частина персоналу підрозділів підтримки банку переведена на віддалену роботу, без потреби виходити з дому та з можливістю обмежити контакти з іншими людьми. Кількість працівників, які мають працювати у відділеннях, теж значно зменшена.
Для всього персоналу, який працює в наших відділеннях та офісах, ми проводимо додаткові профілактичні заходи – додаємо перерви для провітрювань та дезінфікуючих прибирань, забезпечуємо дезінфікуючими засобами, водою, захисними масками та іншими необхідними засобами. Відмінено відрядження, чисельні очні зустрічі тощо.
Чи буде у вас введено карантин?
На разі всі відділення банку працюють. Ми розуміємо, як важливо підтримувати стабільну роботу нашого банку, особливо – тепер, і докладаємо максимум зусиль, аби наші клієнти отримували необхідні фінансові послуги. При цьому турбота про здоров`я кожного з нас залишається основним пріоритетом, і задля цього ми запровадили низку профілактичних заходів.
Як уникнути візитів у відділення?
Рекомендуємо користуватися дистанційними каналами:
для приватних клієнтів – Raiffeisen Online
для бізнес-клієнтів – Raiffeisen Business Online;
для преміум-клієнтів – також через персонального менеджера;
для корпоративних клієнтів – через персонального менеджера.
Чи зміниться графік роботи відділення?
Уся наша мережа – відділення, банкомати та Інформаційний центр – продовжує працювати.
У режимі роботи відділень є кілька змін:
1) аби уникнути скупчень у приміщеннях, ми обслуговуємо кожного клієнта лише за попереднім записом через Інформаційний центр. Поставтеся до цього, будь ласка, з розумінням та плануйте свій візит до нас лише за нагальної потреби та заздалегідь;
2) впродовж часу роботи відділень робимо додаткові перерви – ми турбуємося про клієнтів та персонал і здійснюємо додаткові провітрювання та дезінфекцію приміщень.
Інколи можуть виникати пікові навантаження на Інформаційний центр – в такій ситуації, будь ласка, ставтеся з розумінням до того, що з’єднання з оператором відбудеться не одразу.
Банкомати ми постійно підтримуємо в робочому режимі. Разом із тим радимо всім користуватися готівкою якнайменше, особливо – зараз, коли треба зупинити поширення коронавірусу.
Чи плануєте закриття відділень?
Мережа відділень працює в звичайному режимі. Для обслуговування у відділенні потрібно буде попередньо записатися через Інформаційний центр.
Разом з тим, не виключено, що окремі відділення можуть тимчасово (мова про кілька днів) не працювати для проведення у них додаткових профілактичних заходів. Радимо перевірити чи працює ваше відділення у наших повідомленнях.
Чи обслуговуєте ви іноземців?
Райффайзен Банк Аваль продовжує обслуговувати всіх клієнтів. Єдине – для обслуговування у відділенні потрібно буде попередньо записатися через Інформаційний центр.
Разом із тим ми дуже сподіваємося, що наші клієнти будуть максимально використовувати всі дистанційні канали обслуговування банку і звертатися у відділення лише з невідкладних справ. Це допоможе нам всім мінімізувати коло контактів у період карантину.
Чи введено обмеження на проведення операцій/ введені ліміти на зняття готівки?
Усі операції здійснюються у звичайному режимі, системи банку працюють стабільно.
Наші клієнти, як і раніше, за потреби можуть отримати готівку зі своїх рахунків – ліміти залишилися незмінними; значні суми, як і до цього, потрібно буде замовити заздалегідь.
Питання по валюті: відкриття рахунку, зняття готівкової валюти, придбання, ліміти.
Наші приватні клієнти можуть відкрити поточний валютний рахунок дистанційно, у додатку та інтернет-банкінгу Raiffeisen Online.
Усі операції по валютних рахунках здійснюються без обмежень. Як із раніше, в касі відділень можна отримувати готівку зі своїх рахунків, ліміти на її зняття залишаються незмінними, значні суми, як і раніше, необхідно буде попередньо замовити.
Якщо вам потрібно обміняти валюту, ви завжди можете це зробити онлайн в Raiffeisen Online у розділі «Обмін валют». На період карантину ми призупинили продаж валюти в касах банку – дбайте про своє здоров`я, робіть все онлайн.
Чи буде введено обмеження на кредитування?
Кредитування фізичних та юридичних осіб здійснюється у звичайному режимі.
За матеріалами:
Райффайзен Банк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас