Уніка оперативно інформує клієнтів і партнерів по ситуації з COVID-19
Для максимальної оперативної інформованості партнерів і клієнтів, а також випереджаючи питання, які в першу чергу пов’язані з роботою лікувальних закладів, аптек тощо на сайті зроблено окремий розділ COVID-19. Питання-відповіді в блозі UNIQAблог.
На сьогоднішній день в розділі:
«COVID-19 – відповіді на питання щодо медичного страхування» .
«Зміни в роботі лікувальних закладів-партнерів УНІКА через карантин»
«Телемедицина – он-лайн консультація лікаря від УНІКА. Особливо актуально в період коронавірусу.»
Оперативна інформація щодо інших видів страхування, змін в роботі клінік, СТО, державних органів тощо, яка може вплинути на діяльність страхових компаній, буде постійно оновлюватись та додаватись в блог.
Про оновлення інформації в розділі Уніка повідомляє своїх клієнтів смс-розсилками.
Ми працюємо для вас!
Команда Уніка
На сьогоднішній день в розділі:
«COVID-19 – відповіді на питання щодо медичного страхування» .
«Зміни в роботі лікувальних закладів-партнерів УНІКА через карантин»
«Телемедицина – он-лайн консультація лікаря від УНІКА. Особливо актуально в період коронавірусу.»
Оперативна інформація щодо інших видів страхування, змін в роботі клінік, СТО, державних органів тощо, яка може вплинути на діяльність страхових компаній, буде постійно оновлюватись та додаватись в блог.
Про оновлення інформації в розділі Уніка повідомляє своїх клієнтів смс-розсилками.
Ми працюємо для вас!
Команда Уніка
За матеріалами: Уніка
Поділитися новиною