Уніка Україна. Звернення до клієнтів та партнерів


Беручи до уваги нестандартну ситуацію, яка склалася в світі та в Україні в зв’язку з поширенням вірусу COVID-19, з метою захисту життя і здоров’я наших клієнтів і співробітників, офіси Страхової групи «Уніка Україна» максимально переходять в онлайн режим. При цьому, Уніка вживає всіх необхідних заходів з метою надання своєчасних і якісних страхових послуг нашим клієнтам.

Просимо ознайомитися з наступною інформацією про сервіси, які дозволять нам максимально ефективно надати Вам належний рівень страхового захисту.
Звернення в медичний асистанс Уніка

З метою організації медичних послуг за договорами добровільного медичного страхування, крім стандартної процедури звернення в медичний асистанс, просимо Вас обов’язково встановити і використовувати мобільний додаток MyUNIQA:

  • PlayMarket: goo.gl/Qgh1XY
  • AppStore: goo.gl/L3BM2

Звернення через мобільний додаток дозволить Уніка обслуговувати Вас швидше і якісніше.
Також, для звернень в медичний асистанс, Ви можете використовувати чат боти Уніка (необхідно вибрати гілку “Медицина”):

  • Viber https://goo.gl/oQqPTD

(Посилання діють з мобільних телефонів, також можна завантажити з сайту).

Залежно від виду звернення, лікар-координатор прийме рішення про запис Вас на прийом до лікаря, виклик бригади швидкої допомоги або лікаря додому.

Важливо: якщо лікар запідозрить вірус COVID-19 − в дію вступають спеціальні протоколи МОЗ, що стосуються супроводу таких випадків. Тестування на COVID-19, транспортування, госпіталізація таких хворих проходить в строго регламентовані установи, перелік яких визначено спеціальними розпорядженнями МОЗ і буде розширюватися в міру необхідності. Комерційні лікувальні установи на сьогодні не роблять послуги з діагностики, транспортуванні та лікування таких випадків.

2. Повідомлення і подача документів щодо подій при страхуванні КАСКО, ОСАГО, майна фізичних осіб Повідомлення про настання страхової події здійснюється в стандартному режимі за цілодобовими телефонами СК «Уніка», зазначеними у полісі. При цьому, для Вашого спокою, УНІКА прийняла рішення збільшити термін подачі письмової заяви про подію до 14 календарних днів.

Також, для Вашої зручності і безпеки, заяву про подію можна подати в онлайн режимі через кабінет клієнта на сайті. У кабінеті клієнта Ви також можете прикріпити необхідні документи по страховій події і відстежувати статус врегулювання Вашої події.

Ми щиро сподіваємося, що Ви скористаєтеся опцією подачі документів онлайн!

Купівля страхових продуктів
Відділення Уніка продовжують роботу і оформлення всіх договорів страхування!

Список відділень можна знайти за адресою

Також, з метою мінімізації фізичних зустрічей, Ви можете оформити страховий поліс дистанційно.

На сайті Уніка Ви можете купити електронний поліс ОСАГО, онлайн страхування квартири та відповідальності перед сусідами, добровільну цивільну відповідальність. Якщо у Вас будуть питання – прохання залишити заявку на сайті, наші співробітники максимально швидко зв’яжуться з Вами.

Оплати

Сплачуйте договори страхування онлайн без відвідування банківських установ за посиланням

Страхова компанія «Уніка» докладає всіх зусиль для того, щоб наші клієнти залишалися задоволеними нашими страховими послугами навіть в такий непростий для всіх нас час. Ми щиро сподіваємося, що незабаром ситуація нормалізується і все повернеться до звичайного робочого графіку.

Дякуємо Вам за те, що Ви з нами,
Ваша «Уніка»

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Особисті фінанси
Дивись також
Весь ринок:Особисті фінанси
Все, що ми знаємо про:Уніка
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua