BMW презентувала новий логотип: для ери електрокарів (фото)


BMW презентувала новий логотип: для ери електрокарів (фото)

BMW показала в матеріалі про історію бренду новий логотип — він став двомірним і більш чітким. Компанія зберегла основні елементи та кольори — білий і синій.

Як зазначає старший віце-президент BMW Йенс Тімер, зміна логотипу зумовлена зміною самої компанії. Автовиробник стає «брендом відносин», а «прозорий» логотип повинен символізувати відкритість і ясність.

Читайте також: BMW представила серійний електричний фастбек Gran Coupe

“Старе чорне кільце було замінено, що дозволило новому логотипу стати більш відкритим та виразнішим. Новий логотип та дизайн бренду символізують важливість та вагомість простоти бренду для руху вперед та задоволення від водіння у майбутньому”, – коментує зміни Йенс Тімер, Віце-президент BMW.


Ілюстрація із відкритих джерел: концепт логотипу

Походження логотипу. Коли ім’я BMW вперше було включено до комерційного реєстру в липні 1917 року, компанія не мала логотипу. Так само в першій рекламі того ж місяця також не було жодного символу чи емблеми BMW.

Тим не менш, вже 5 жовтня 1917 року компанія отримала свій логотип. Перший знак BMW зберігав круглу форму старого логотипу Rapp. Зовнішнє кільце символу тепер було обмежене двома золотими лініями й наносило букви BMW. А у середині було два кольори — білий та синій. Ці кольори відображають кольори штату Баварія, звідки та бере свій початок компанія. Саме таке положення і мають кольори на геральдиці Баварії, але на логотипі вони мають зворотне положення, оскільки було заборонено використовувати державні символи у комерційних компаніях.


Ілюстрація із відкритих джерел

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Фондовий ринок
Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua