299
Інтернет-реклама в Україні обігнала телевізійну: ринок зріс на 35% і досяг 12 млрд грн
— Казна та Політика
Загальний обсяг ринку інтернет-реклами за підсумками 2019 року зріс на 35% і становить 12,6 млрд грн. Про це йдеться у звіті Комітету з питань інтернет-реклами при Інтернет асоціації України.
Відзначається, що за рік частка мобільного платного пошуку зросла до 73% в порівнянні з 66% в 2018 і 56% в 2017 роках. У другому півріччі 2019 року вона склала 76% порівняно з 71% за такий же період минулого року.
Середня ціна кліка станом на кінець 2019 року склала 4,53 грн і перевищила результати попереднього періоду на 40%. Найдорожчі кліки виявилися в категорії “Закон і уряд” — 23,70 грн, а найдешевші — в категоріях “Довідкові матеріали” і “Новини та медіа” – 0,25 грн.
Обсяг ринку медійної реклами досяг 4,7 млрд грн, показавши зростання на 34% в порівнянні з 2018 роком. На цьому ринку найбільші частки у in-stream відео (39%) і банерної реклами (34%), а найменша — у спонсорства (4,6%).
За матеріалами: Діло
Поділитися новиною
Також за темою
Україна переходить на стандарти ЄС: закон про екомодернізацію промпідприємств набув чинності
Державна підтримка економічної реінтеграції ветеранів: що нового — розповів Гетманцев
Президент Азербайджану виділив $2 млн на допомогу для України
НБУ хоче дозволити небанківським установам отримувати ліцензію на валютні операції
Україна потребує $6 млрд у 2025 році для виробництва зброї на наступний рік
Кому з ФОПів доведеться платити 15% замість фіксованого податку