Метро на Троєщину: плани влади та досвід читачів Finance.ua


Метро на Троєщину: плани влади та досвід читачів Finance.ua

Уже декілька років київська мерія розглядає питання побудови метрополітену на Лівий берег Києва, а саме – на Троєщину. Справа просунулася настільки, що тепер у КМДА роздумують, з якої станції будувати те метро. Щодо цього перший заступник голови КМДА Микола Поворозник зазначив, що метро на Троєщину доцільно почати будувати зі станції “Вокзальна”.

За його словами, спочатку необхідно з’єднати “Вокзальну”, “Лук’янівську” і “Тараса Шевченка”, а після цього вже не важливо, в який бік прокладати метро – Жуляни або Троєщина.

Чиновник розповів, що планувалося будівництво першої черги нової гілки метрополітену від станції метро “Тараса Шевченка” відкритою частиною до Русанівських садів. Але оскільки вона завантажена на 97%, направлення туди всього потоку з усієї Воскресенки і Троєщини призведе до реального перевантаження.

Сам мер Києва Віталій Кличко часто коментує тему будівництва метро. Наприклад, на початку лютого минулого року він анонсував введення в експлуатацію двох нових станцій метрополітену – “Проспект Правди” і “Мостицька – протягом 3 років. Ці дві станції колись стануть продовженням тунелю до Вітряних гір. А про метро на Троєщину Кличко відповів коротко – перспектива його будівництва з’явиться лише після добудови Подільсько-Воскресенського мосту.

Читачі Finance.ua теж поділилися думками про метрополітен на Троєщину: хтось гнівив владу, хтось скаржився на важкий шлях з роботи додому, а дехто навіть зайнявся підрахунками та аналізом.

Форумчанка barakydabarakyda2013 поділилася гірким досвідом довгої та незручної дороги із Троєщини на Правий берег:

Користувач p_a_l теж знає, що таке громадський транспорт на Правий берег, особливо у години пік:

EKO підрахував приблизну вартість електрифікованого залізничного маршруту і навіть запевнив, що такий план можна реалізувати за рік. Проте, на його думку, жоден транспортний проект не буде завершений до виборів:

Форумчанин eduard_k запевняє, що із метро на Виноградар ситуація аналогічна. Більш того, він вважає його невигідним, адже витрати на будівництво підземки добряче вдарять по бюджету Києва:

Проте були не лише гнівні коментарі у бік столичної мерії. Ось користувачеві Puente сподобалась ідея об’єднання усіх трьох ліній метро:

А дехто сприйняв таку новину із гумором. Користувач swan forever відзначив, що над вічним будівництвом легендарного метро до Троєщини народ сміється вже давно:

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Особисті фінанси
Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua