В Україні готуються ввести нові правила авіаперевезень: які зміни чекають на пасажирів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

В Україні готуються ввести нові правила авіаперевезень: які зміни чекають на пасажирів

Особисті фінанси
1356
Державна авіаслужба України має намір змінити низку статей у діючих правилах повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу.
Пропозиції зафіксовані в оприлюдненому 4 лютого проекті наказу.
Що пропонують змінити:
  • авіакомпанії самостійно встановлюватимуть час закінчення реєстрації на рейс і посадки в літак. Нині це встановлено законодавчо: реєстрація має завершуватися не раніше 45 хвилин, а посадка – не раніше 15 хвилин до вильоту рейсу за розкладом;
  • змінюються вимоги до ручної поклажі: зараз її загальна вага повинна не перевищувати 7 кг, а нові правила передбачають, що мінімальна норма ручної поклажі не повинна бути менш як 5 кг;
  • пасажир додатково понад норму зможе взяти в салон жіночу, чоловічу сумку або рюкзак. Право встановлювати їхню вагу і габарити дадуть авіакомпаніям. Зараз перевізники за найдешевшими тарифами дозволяють перевозити лише один основний предмет ручної поклажі;
  • як і раніше, понад норму можна буде взяти папку для паперів, пресу для читання в польоті, верхній одяг, парасольку або тростину, харчування для дитини, дитячу дорожню люльку для немовлят, прогулянкову дитячу коляску, складне колісне крісло або милиці;
  • скасувати вимогу про безкоштовне перебронювання квитка;
  • вважати рейс скасованим, якщо його затримка перевищила 48 годин. Не вважається скасованим рейс, якщо змінений аеропорт у межах одного міста, або якщо авіакомпанія передала пасажирів іншій;

Кращі кредитні картки для мандрівників

  • максимальну відповідальність авіаперевізників за затримку рейсу пропонується підняти з 4694 до 5346 спеціальних прав запозичень (7 324 долари), а відповідальність за пошкодження, втрату або затримку багажу – з 1 131 до 1 288 спеціальних прав запозичень (1 765 доларів);
  • авіакомпанії зобов’яжуть мати цілодобовий кол-центр. Зараз авіаперевізники повинні забезпечувати цілодобову підтримку тільки при виконанні рейсів у нічний час.
Ще одна новація торкнеться роботи сервісів-посередників, які допомагають пасажирам отримувати компенсації. Їх робота може бути ускладнена, оскільки уповноважені органи з питань цивільної авіації отримають право вимагати від посередників надати копію паспорта пасажира та оригінал доручення з підписом. У проекті змін пропонується прибрати докладний перелік документів, за якими можлива реєстрація на рейс.
Замість цього вказується, що реєстрація проходить на підставі визначених законодавством документів, що засвідчують особу. Це нововведення може бути пов’язане з ініціативою Мінінфраструктури дозволити проходити реєстрацію на внутрішні рейси за допомогою електронної версії водійських прав.
За матеріалами:
УНІАН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас