В Україні запустили електронний підпис до ID-картки (інфографіка)
Міністерство внутрішніх справ та Державна міграційна служба презентували нову опцію – Кваліфікований електронний підпис до ID-картки – КЕП.
Про це повідомляє МВС.
Нова послуга безкоштовна та дає низку переваг у електронному сервісі, як державним органам, так і бізнесу.
Як діє. ID-картка видається на основі Єдиного державного реєстру та має надійний захист, містить біометричні дані та дані обміну між всіма реєстрами.
Що дає ID-карта як носій електронного підпису:
- можливе зчитування даних всіма операційними системами, перевірка достовірності даних,
- інструмент автоматизованої ідентифікації та використання як надійного захисту за рахунок електронного підпису,
- можливість користування електронними сервісами (як державному органу, так і бізнесу),
- можливість реєструвати бізнес.
З сьогоднішнього дня електронний підпис до ID-картки можна отримати безкоштовно.
Що робити, якщо вкрали документи
«Президент України долучився до 4,4 мільйонів власників сучасних ID-карток. Він став першим, хто скористався новим сервісом МВС – отримав кваліфікований електронний підпис на чіп ID. Тепер кожен власник ID може отримати КЕП», – додав міністр Аваков.
Довідка Finance.ua:
- Оформити ID-картку може будь-який громадянин України при настанні 14-річного віку, втраті паспорта, зміні прізвища, замість вклеювання фотокартки до паспорта зразка 1994 року або у разі заміни паспорта зразка 1994 року на ID-картку.
- Для оформлення документа можна стати в електронну чергу.
- Перевірити стан оформлення паспорта у вигляді картки (ID) можна через веб-сайт Державної міграційної служби.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною