Найдорожчі бренди світу за версією Brand Finance — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Найдорожчі бренди світу за версією Brand Finance

Фондовий ринок
863
Американський інтернет-ритейлер Amazon посів перше місце в рейтингу найдорожчих брендів світу третій рік поспіль, при цьому його вартість досягла рекордних 220,8 млрд доларів.
Про це свідчать результати щорічного дослідження консалтингової фірми Brand Finance.
Технологічний гігант Google перемістився з третього на друге місце, його вартість зросла на 11,9%, до 159,72 млрд доларів. Трійку лідерів замикає Apple, вартість якої скоротилася на 8,5% і склала 140,52 млрд доларів.
На четвертому місці залишилася компанія Microsoft, хоча її вартість знизилася на 2,1% і склала 117,07 млрд доларів.
П’яте місце, як і торік, посідає південнокорейська Samsung (+3,5%, 94,49 млрд доларів).
Американський ритейлер Walmart Inc. перемістився з 11 на восьме місце, увійшовши до топ-10 найдорожчих брендів. Його вартість збільшилася на 14,2%, до 77,52 млрд доларів.
У Китаї найдорожчим брендом володіє банк Industrial & Commercial Bank of China (ICBC). Він перемістився в рейтингу на шосте місце з восьмого (+1,2%, 80,79 млрд доларів).
Серед європейських компаній найвище (11-е) місце за вартістю бренду посідає німецький Mercedes-Benz – його вартість зросла на 7,8%, до 65,04 млрд доларів.
Більше в двадцятці європейських компаній немає, тоді як представників США в цілому 9 з 20, а Китаю – 8.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас