Найдорожчі бренди світу за версією Brand Finance


Найдорожчі бренди світу за версією Brand Finance

Американський інтернет-ритейлер Amazon посів перше місце в рейтингу найдорожчих брендів світу третій рік поспіль, при цьому його вартість досягла рекордних 220,8 млрд доларів.

Про це свідчать результати щорічного дослідження консалтингової фірми Brand Finance.

Технологічний гігант Google перемістився з третього на друге місце, його вартість зросла на 11,9%, до 159,72 млрд доларів. Трійку лідерів замикає Apple, вартість якої скоротилася на 8,5% і склала 140,52 млрд доларів.

На четвертому місці залишилася компанія Microsoft, хоча її вартість знизилася на 2,1% і склала 117,07 млрд доларів.

П’яте місце, як і торік, посідає південнокорейська Samsung (+3,5%, 94,49 млрд доларів).

Американський ритейлер Walmart Inc. перемістився з 11 на восьме місце, увійшовши до топ-10 найдорожчих брендів. Його вартість збільшилася на 14,2%, до 77,52 млрд доларів.

У Китаї найдорожчим брендом володіє банк Industrial & Commercial Bank of China (ICBC). Він перемістився в рейтингу на шосте місце з восьмого (+1,2%, 80,79 млрд доларів).

Серед європейських компаній найвище (11-е) місце за вартістю бренду посідає німецький Mercedes-Benz – його вартість зросла на 7,8%, до 65,04 млрд доларів.

Більше в двадцятці європейських компаній немає, тоді як представників США в цілому 9 з 20, а Китаю – 8.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Інтерфакс-Україна", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Також з цієї теми: Фондовий ринок
Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua