Пенсійний фонд пояснив, як діє нова "Електронна трудова книжка" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Пенсійний фонд пояснив, як діє нова "Електронна трудова книжка"

Особисті фінанси
3207
Пенсійний фонд України створив новий сервіс на вебпорталі електронних послуг, який дозволяє громадянам переглядати відомості про трудову діяльність.
Про це йдеться в повідомленні Пенсійного фонду у FACEBOOK.
В «Електронній трудовій книжці» відображається інформація про всі трудові відносини працівника за даними звітних відомостей роботодавця. Інформація про сплачені страхові внески з 1998 року.

Як перевірити свій страховий стаж

  • Сервіс дозволяє дізнаватись детальну інформацію про свою трудову діяльність, а також про сплачені страхові внески.
Якщо втрачено паперову трудову книжку – дані будуть збережені в електронному форматі.
  • Застраховані особи та роботодавці також зможуть надавати інформацію про трудову діяльність до 1998 року у вигляді сканованих копій передбачених законодавством документів, засвідчених кваліфікованим електронним підписом.
Щоб скористатись послугою – треба зареєструватись на вебпорталі Фонду за допомогою кваліфікованого електронного підпису.

Довідка Finance.ua:

  • У Мінекономіки пояснили, навіщо потрібна електронна трудова книжка. Новий Трудовий кодекс передбачатиме можливість для співробітників мати електронну трудову книжку, яка, зокрема, повинна захистити від «маніпуляцій» роботодавця.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас