Пенсійний фонд пояснив, як діє нова "Електронна трудова книжка"
Пенсійний фонд України створив новий сервіс на вебпорталі електронних послуг, який дозволяє громадянам переглядати відомості про трудову діяльність.
Про це йдеться в повідомленні Пенсійного фонду у FACEBOOK.
В «Електронній трудовій книжці» відображається інформація про всі трудові відносини працівника за даними звітних відомостей роботодавця. Інформація про сплачені страхові внески з 1998 року.
Як перевірити свій страховий стаж
- Сервіс дозволяє дізнаватись детальну інформацію про свою трудову діяльність, а також про сплачені страхові внески.
Якщо втрачено паперову трудову книжку – дані будуть збережені в електронному форматі.
- Застраховані особи та роботодавці також зможуть надавати інформацію про трудову діяльність до 1998 року у вигляді сканованих копій передбачених законодавством документів, засвідчених кваліфікованим електронним підписом.
Щоб скористатись послугою – треба зареєструватись на вебпорталі Фонду за допомогою кваліфікованого електронного підпису.
Довідка Finance.ua:
- У Мінекономіки пояснили, навіщо потрібна електронна трудова книжка. Новий Трудовий кодекс передбачатиме можливість для співробітників мати електронну трудову книжку, яка, зокрема, повинна захистити від «маніпуляцій» роботодавця.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною