Штучний інтелект і автоматизація можуть заощадити банкам понад $70 млрд до 2025 року — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Штучний інтелект і автоматизація можуть заощадити банкам понад $70 млрд до 2025 року

Технології&Авто
370
Банки можуть заощадити мільярди доларів, використовуючи такі технології, як автоматизація та штучний інтелект(ШІ).
Про це йдеться в дослідженні, опублікованому Accenture.
Як показало дослідження, використовуючи технології для автоматизації робочих місць або надання допомоги співробітникам, північноамериканські банки можуть заощадити понад $70 мільярдів до 2025 року.
У всій галузі фінансових послуг, включаючи банківську справу, страхування та ринки капіталу, економія може скласти від $87 до $140 млрд за той самий період часу.
“Масові соціальні та технологічні зміни створюють цілу низку загроз і викликів для компаній, що надають фінансові послуги”, – пише Accenture. Але, водночас, це також створює можливість отримати значну вигоду за рахунок нових трудових ресурсів, нових методів роботи та нових робочих місць”.
За оцінками дослідження, до 2025 року від 7% до 10% завдань будуть автоматизовані, що призведе до збільшення економії коштів і продуктивності.
Автоматизація та аугментація допоможуть вивільнити години, які потім можуть бути переорієнтовані на креативну роботу, інновації, клієнтський досвід, йдеться в дослідженні. На думку Accenture, саме ці фактори також створюють “істотну цінність” для організацій.
Дослідження показало, що до 2025 року більше половини завдань, виконуваних зараз кредитними фахівцями, особистими фінансовими консультантами, касирами і представниками клієнтської служби, можуть бути автоматизовані або доповнені за допомогою технологій.
Низка банків, таких як Citigroup, Capital One і JPMorgan Chase, вже використовують такі технології, як штучний інтелект для допомоги співробітникам.
Близько 97% комерційних банків використовують штучний інтелект, йдеться в новому дослідженні відомої фірми Genpact, що спеціалізується на наданні професійних послуг в галузі цифрової трансформації. Проте, як показало опитування, ці установи не в змозі ефективно впроваджувати ці технології для отримання конкурентних переваг.
51% респондентів використовують штучний інтелект просто для точкових рішень та індивідуальних завдань, 27% опитаних тестували його в пілотних проєктах, і тільки 19% використовували його у всьому банку в цілому. Оскільки тиск з боку фінтех-стартапів та інших небанківських структур зростає, виклики, пов’язані із впровадженням систем штучного інтелекту, викликають стурбованість тим, наскільки ефективно комерційні банки можуть використовувати технологію для поліпшення обслуговування клієнтів і підвищення конкурентоспроможності.
Втім, більшість банків з оптимізмом дивляться в майбутнє. Дві третини респондентів кажуть, що вони розраховують використовувати штучний інтелект у своїй організації протягом наступних 12-18 місяців. Тим не менш, деякі опитані керівники сумніваються в тому, чи зможе ШІ допомогти в просуванні нових персоналізованих послуг для поліпшення якості обслуговування клієнтів.
За матеріалами:
BIN
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас