У третьому кварталі галузь натільних пристроїв продемонструвала 2-разове зростання — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У третьому кварталі галузь натільних пристроїв продемонструвала 2-разове зростання

Технології&Авто
223
Дослідницька компанія International Data Corporation (IDC) опублікувала новий звіт про стан ринку натільних пристроїв за підсумками третього кварталу 2019 року.
Як свідчать дані звіту, в цьому кварталі індустрія показала величезне зростання на 94,6% в порівнянні з третім кварталом 2018 року. Загальний обсяг продажів досяг рівня 84,5 млн пристроїв.
Велика частина такого успіху пояснюється зростаючою категорією пристроїв для прослуховування, до якої відносяться бездротові навушники.
Бездротові навушники стали основним фактором зростання ринку натільних пристроїв. Поштовх цьому дали виробники смартфонів, які почали випускати пристрої без звичного 3,5-міліметрового звукового роз’єму. Також на зростання продажів вплинула поява на ринку доступних моделей бездротових навушників в ціновому сегменті нижче ніж $20.
Apple є світовим лідером за часткою ринку в категорії натільних пристроїв, реалізувавши 29,5 млн одиниць різних продуктів в третьому кварталі цього року в порівнянні з 10 млн в третьому кварталі 2018 року. Таким чином, приріст досяг вражаючі 195,5%. У цьому кварталі Apple зайняла 35% частки ринку.
Друге місце на ринку натільних пристрої посіла компанія Xiaomi. Протягом третього кварталу 2019 року вона змогла реалізувати 12,4 млн пристроїв і зайняти 14,6% частки ринку. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року її продажі в цій категорії зросли на 66,1%.
Замикає трійку лідерів компанія Samsung з показником 8,3 млн реалізованих натільних пристроїв, що відповідає 9,8% частки ринку. Приріст у порівнянні з третім кварталом 2018 року склав значні 156,4%.
Ще більшим приростом може похвалитися компанія Huawei, яка зайняла четверту сходинку рейтингу – 202,6%. Цей виробник зміг реалізувати 7,1 млн натільних пристроїв і зайняти 8,4% частки ринку.
Всі інші виробники сумарно за рік наростили продажі на 40,4% – з 16,9 млн до 23,8 млн натільних пристроїв.
Що стосується розподілу за підкатегоріями, то найбільш популярними натільними пристроями стали бездротові навушники. Протягом третього кварталу 2019 року було реалізовано 40,7 млн ​​таких пристроїв, що на 242,4% більше від показника аналогічного періоду минулого року. Настільки стрімке зростання дозволило цій підкатегорії вийти на перше місце за популярністю серед всіх натільних пристроїв.
На другому місці за популярністю розташувалася категорія фітнес-трекерів. У третьому кварталі було продано 1902 млн таких пристроїв, а приріст у порівнянні з третім кварталом 2018 року склав 48,6%.
Приблизно такий самий приріст спостерігається і у підкатегорії розумних годинників, яка посіла третє місце – 48%. В цьому випадку обсяг реалізації протягом минулого кварталу склав 17,6 млн пристроїв.
Що стосується інших натільних пристроїв, то в третьому кварталі 2019 року обсяг їх продажів склав 7,1 млн. Приріст у порівнянні з аналогічним періодом попереднього року склав всього лише 4,7%.
За матеріалами:
ITC.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас