Банківські відділення будуть існувати ще не менше 20 років


Банківські відділення будуть існувати ще не менше 20 років

Банківські відділення будуть існувати ще не менше 20 років. Особливо це стосується тих банків, у яких є великі мережі.

Такої думки дійшли банкіри під час круглого столу «Банки з майбутнього: як змініться банківський бізнес в цифрову епоху», організованого «Фінансовим клубом».

«Ще років 20 відділення збережуть своє місце під сонцем. Особливо це стосується тих банків, у яких є великі мережі. Якщо говорити про довгострокову перспективу, то моя думка, що відділень не буде», – вважає заступник голови правління Банку Форвард Андрій Прусов.

Уже зараз є прогресивні клієнти, яким банківські відділення не потрібні.

«Якщо клієнт приходить, значить, йому щось незрозуміло. Але з часом всі мобільні додатки будуть схожі, і клієнтам стане зрозуміло, як користуватися тими чи іншими послугами», – пояснив Прусов.

«Моя думка, що відділення вже свій вік віджили. Але найближчим часом буде відбуватися зміна ролі відділень: буде більш щільна інтеграція з цифровими каналами», – каже начальник управління роздрібних продажів банку «Південний» Антон Переяславець.

Він уточнив, що є клієнти, які досі хочуть приходити до відділень: їм потрібна комунікація, живе спілкування. Такі клієнти проводять поточні операції – оплачують комунальні платежі, багатьом як і раніше необхідні виписки, довідки на паперах.

«Досі є багато процесів, які змушують клієнтів приходити до відділень. Частково вирішити проблему допомагає розвиток дистанційних каналів обслуговування. Якщо говорити про інтернет-банкінг, то кількість клієнтів, які користується цим каналом, постійно зростає. Якщо говорити про наш банк, то кожен місяць тисячі клієнтів підключаються до інтернет-банкінгу і більше 50% активно користуються цим каналом. Також ми запустили чат-бот і менш ніж за півроку близько 20% звернень мігрувало в цей канал комунікації», – розповідає Антон Переяславець.

Голова правління Ідея Банку Михайло Власенко уточнює, що онлайн йдуть операції, які можна здійснити в один-два кліки. «Але питання з оформленням великого депозиту, видача іпотеки та інші серйозні продукти вимагають особистого спілкування», – пояснює банкір.

«У короткостроковій перспективі відділення залишаться, оскільки потрібен контакт людини з людиною, щоб поширювати інформацію про банківські послуги та передавати досвід клієнтам», – вважає заступник голови правління ПУМБ Артур Загородников.

Голова правління банку «Глобус» Сергій Мамедов нагадав, що існування відділень – це і вимога часу. «Комплаєнс і фінмоніторинг ніхто не скасовував. Банківське відділення – це точка для аналізу і ідентифікації клієнта. До того ж в Україні великий обсяг роботи у відділеннях «зав’язаний» на готівці», – пояснив Сергій Мамедов.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Казна та Політика
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua