Банківські відділення будуть існувати ще не менше 20 років — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Банківські відділення будуть існувати ще не менше 20 років

Казна та Політика
1220
Банківські відділення будуть існувати ще не менше 20 років. Особливо це стосується тих банків, у яких є великі мережі.
Такої думки дійшли банкіри під час круглого столу «Банки з майбутнього: як змініться банківський бізнес в цифрову епоху», організованого «Фінансовим клубом».
«Ще років 20 відділення збережуть своє місце під сонцем. Особливо це стосується тих банків, у яких є великі мережі. Якщо говорити про довгострокову перспективу, то моя думка, що відділень не буде», – вважає заступник голови правління Банку Форвард Андрій Прусов.
Уже зараз є прогресивні клієнти, яким банківські відділення не потрібні.
«Якщо клієнт приходить, значить, йому щось незрозуміло. Але з часом всі мобільні додатки будуть схожі, і клієнтам стане зрозуміло, як користуватися тими чи іншими послугами», – пояснив Прусов.
«Моя думка, що відділення вже свій вік віджили. Але найближчим часом буде відбуватися зміна ролі відділень: буде більш щільна інтеграція з цифровими каналами», – каже начальник управління роздрібних продажів банку «Південний» Антон Переяславець.
Він уточнив, що є клієнти, які досі хочуть приходити до відділень: їм потрібна комунікація, живе спілкування. Такі клієнти проводять поточні операції – оплачують комунальні платежі, багатьом як і раніше необхідні виписки, довідки на паперах.
«Досі є багато процесів, які змушують клієнтів приходити до відділень. Частково вирішити проблему допомагає розвиток дистанційних каналів обслуговування. Якщо говорити про інтернет-банкінг, то кількість клієнтів, які користується цим каналом, постійно зростає. Якщо говорити про наш банк, то кожен місяць тисячі клієнтів підключаються до інтернет-банкінгу і більше 50% активно користуються цим каналом. Також ми запустили чат-бот і менш ніж за півроку близько 20% звернень мігрувало в цей канал комунікації», – розповідає Антон Переяславець.
Голова правління Ідея Банку Михайло Власенко уточнює, що онлайн йдуть операції, які можна здійснити в один-два кліки. «Але питання з оформленням великого депозиту, видача іпотеки та інші серйозні продукти вимагають особистого спілкування», – пояснює банкір.
«У короткостроковій перспективі відділення залишаться, оскільки потрібен контакт людини з людиною, щоб поширювати інформацію про банківські послуги та передавати досвід клієнтам», – вважає заступник голови правління ПУМБ Артур Загородников.
Голова правління банку «Глобус» Сергій Мамедов нагадав, що існування відділень – це і вимога часу. «Комплаєнс і фінмоніторинг ніхто не скасовував. Банківське відділення – це точка для аналізу і ідентифікації клієнта. До того ж в Україні великий обсяг роботи у відділеннях «зав’язаний» на готівці», – пояснив Сергій Мамедов.
За матеріалами:
Фінансовий клуб
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас