Споживачі понад 15 тисяч разів поскаржились на бізнес — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Споживачі понад 15 тисяч разів поскаржились на бізнес

Особисті фінанси
260
Українці активно скаржаться на продавців товарів та послуг, але держава може допомогти не всім.
Про це розповів начальник відділу контролю за рекламою та дотриманням антитютюнового законодавства Держпродспоживслужби Олег Кобельков під час круглого столу, організованого «Фінансовим клубом».
«За 9 місяців цього року ми отримали більше 15 тисяч звернень громадян. Більшість із них стосується якості непродовольчих товарів. 41% – якості наданих послуг, із них 29% – якості житлово-комунальних», – заявив Олег Кобельков.
За його словам, доля скарг на онлайн-торгівлю зросла.
«Хочу звернути увагу, що 7% звернень громадян стосується придбання товарів через Інтернет або поза торговельними або офісними приміщеннями. В 2017 році ця цифра була 6,5%, в 2018-му – трошки менше – 6,3%, зараз 7% – зростання на десять відсотків (тобто на 0,6 п.п. – Ред.)», – розповів Кобельков.
Він поскаржився на зниження ефективності Держпродспоживслужби, яка має отримувати погодження Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства для кожної перевірки, при цьому для перевірки потрібно знати усе про продавця, навіть його організаційно-правову форму власності, яка не міститься у товарних чеках.
«І ключове: якщо ми візьмемо нашу цифру ефективності розгляду звернень громадян, вона приблизно 49%. Років десять тому вона була значно вища – 70-75%. Ключове в цьому зниженні – питання неможливості ідентифікації продавця для здійснення перевірки. Оскільки фіскальний чек має всі необхідні атрибути. І оскільки на терези покладена із боротьба за оподаткування, і боротьба з контрабандою, ми – палкі прихильники фіскалізації», – зазначив він.
За матеріалами:
Фінансовий клуб
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас