Банки зобов'яжуть розкрити повну інформацію про послуги на сайтах


Банки зобов'яжуть розкрити повну інформацію про послуги на сайтах

Нацбанк ухвалив нові вимоги до розкриття банками інформації про послуги в рекламі та на вебсайтах. Також у відомстві затвердили рекомендації щодо організації банками розгляду звернень споживачів.

Про це повідомляється на офіційному сайті НБУ.

Мета нових вимог – забезпечити повну, прозору та зрозумілу інформацію про послуги для споживачів.

Читайте також: Банки-банкрути не зможуть повернутись на ринок

“Банкам потрібно змінити інформацію про послуги на вебсайтах та у рекламі, щоб відповідати вимогам. Розуміючи, що це потребує часу та ресурсів, НБУ дає фінансовим установам 6 місяців для адаптації”, – йдеться у повідомленні.

Вимоги до інформації послуг банків:

  • надавати вичерпну інформацію про послуги на вебсайті в єдиному уніфікованому форматі: вказувати повну вартість послуги, у тому числі комісії третім особам та платежі за додаткові послуги, періодичність погашення кредиту, умови дострокового повернення, можливі штрафи у випадку невиконання клієнтом зобов’язань тощо;
  • споживач повинен мати змогу завантажити з вебсайту файл із інформацією про повну вартість, умови отримання послуги, ризики тощо, а також легко порівняти послуги декількох різних банків;
  • розмістити на вебсайтах банків калькулятори для розрахунку витрат або доходів від послуги;
  • вказувати у рекламі істотні характеристики банківської послуги: інформацію про повну вартість, умови отримання послуги, ризики тощо.

Регулятор буде щоденно проводити моніторинг цих вимог. За їх недотримання порушників каратимуть штрафом від 300 до 600 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожен випадок.

Кредитні картки з онлайн-замовленням

Для роботи зі зверненнями споживачів НБУ рекомендує:

  • розробити установам автоматизовану базу даних з інформацією про звернення громадян;
  • визначати відповідального співробітника за розгляд кожного звернення;
  • проводити програми навчання працівників банку, які працюють з клієнтами;
  • усувати виявлені під час звернення порушення і попереджувати подібні порушення щодо інших клієнтів.
  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua