Маркарова пояснила, як працюватиме Український фонд стартапів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Маркарова пояснила, як працюватиме Український фонд стартапів

Казна та Політика
356
Міністр фінансів Оксана Маркарова пояснила, як працюватиме “фонд стартапів”, і зазначила, що він максимально далекий від влади.
Про це вона повідомила під час брифінгу з нагоди старту прийому заявок на фінансування Українським фондом стартапів.
“Фонд працює максимально далеко від влади, саме так, як він і повинен працювати. Там є професійна наглядова рада, у якій меншість працівників від держави, а більшість працівників з самого ринку. Є велика кількість експертів, і процедура побудована таким чином, що від сьогоднішнього дня, я сподіваюсь, хтось вже заповнює заявку і подається на фінансування. Цей процес, з одного боку, формалізований і прозорий, а з іншого боку, відповідає критеріям подачі документів, потім класичного пітчінгу (презентація з метою пошуку інвесторів), потім розгляд і ухвалення: прозоро і публічно, рішень про те, хто буде фінансуватись цим фондом”, – розповіла Маркарова.
Міністр зазначила, що, крім маленьких стартапів, потрібно розвивати інкубацію (підтримку стартапів на всіх етапах розвитку).
“Розвивати наше законодавство, що має зробити легким, прозорим і зрозумілим, відповідним до європейської директиви інвестування у венчурні інвестиції тут, для того, щоб не треба було структурувати ці угоди за кордоном, не треба було структурувати ці угоди з використанням різноманітних офшорних юрисдикцій. Зробити це в абсолютно правовий спосіб в Україні, щоб ми побачили наш ІТ-сектор саме тут, в Україні, а не тільки в експертних оцінках, а також у сплатах податків і у розвитку підвищення продуктивності в Україні”, – додала Маркарова.
Голова наглядової ради Українського фонду стартапів Леся Севрук повідомила, що фонд фінансує усі напрямки, окрім 4: азартні ігри, виробництво та реалізація небезпечних речовин, алкогольні та тютюнові вироби і військові та ядерні технології.
Так, процедура подачі заявки максимально спрощена, і все можна зробити в електронному вигляді. Зазначається, що заявки можна подавати будь-коли, а не тільки у грудні, це буде постійний процес.
“Саме до кінця цього року, ми плануємо провести пітч-івент (презентації) по тим заявкам, що будуть подані першими, умовно до 15-17 грудня. Далі, будь ласка, подавайтесь”, – зазначила Севрук.
Вона також повідомила, що наглядова рада складається з 7 людей, з яких тільки 2 – це члени уряду, а всі інші представники ринку. Також були прийняті заявки 41 експерта, з яких вже 13 прийняли до вибіркової комісії, що буде проводити пітч-івенти.
За матеріалами:
УНН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас