Українські магазини на "чорну п'ятницю" завищують ціни і збувають мотлох - економіст


Українські магазини на "чорну п'ятницю" завищують ціни і збувають мотлох - економіст

Українські торгові мережі та окремі магазини використовують “чорну п’ятницю” для продажу залежаного товару, а покупців приваблюють знижками, завищуючи первісну ціну на продукцію напередодні розпродажів.

Таку думку висловив міжнародний економічний експерт, голова ГО “Національний інтерес України” Ігор Гарбарук.

Читайте також: Чорна п’ятниця в Україні: скільки готові витрачати українці цьогоріч

“Є загальносвітовий тренд “чорна п’ятниця”, відповідно, всі наші рітейлери готуються до неї. Але насправді ми розуміємо, що стандартним механізмом для недоброчесних торгових мереж, окремих магазинів є завищення вартості товару перед розпродажем”, – зазначив економіст.

За його словами, також нерідко буває, що через тиждень-півтора після “чорної п’ятниці” товари можна купити ще дешевше, оскільки високі знижки продавці встановлюють на ті товари, які залежуються на полицях і складах.

“Всі ці розпродажі робляться з метою не стільки навіть заробити на цьому, скільки розпродати ті залишки, мотлох, які є на складах, звільнити торгові полиці від того, що не продається, і привернути увагу до самого магазину. Це все швидше маркетинговий хід, так насправді все залежить від тієї роздрібної мережі або магазину, до якого ви збираєтеся”, – підкреслив Гарбарук.

При цьому він додав, що на “чорну п’ятницю” в українських магазинах і торгових центрах значно підвищується кількість “туристів”, втім, реальні продажі зростають не більше ніж на 10-15%.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua