Вартість бренду ПриватБанку за рік зросла на 26% — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Вартість бренду ПриватБанку за рік зросла на 26%

Особисті фінанси
14
ПриватБанк єдиний з українських банків увійшов у топ-5 рейтингу найдорожчих українських брендів, опублікованого журналом «Новое время». Згідно з результатами щорічного дослідження, яке проводиться спільно з компанією MPP Consulting, бренд ПриватБанку в 2019 році впевнено зберігає за собою четверте місце в рейтингу найдорожчих національних торгових марок, а вартість бренду банку складає майже 300 млн долл США.
За останній рік сумарна вартість бренду ПриватБанку виросла на 26,2%. Загалом вітчизняні бренди за рік подорожчали на 4,7%. За даними рейтингу, також у 2019 році збільшилася загальна капіталізація торгових марок із сектору споживчих товарів, а також e-commerce.
Методологія оцінки компанії MPP Consulting базується на фінансових результатах компаній – власників марок, а також факторів, що можуть впливати на вартість бренду, – географічне покриття продажів; технологічна складова; продукція, що випускається; інвестиційна привабливість галузі.
За матеріалами:
ПриватБанк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас