429
Нефьодов повідомив, що найбільше турбує платників податків у роботі держорганів
— Казна та Політика
Значна кількість скарг, що надходить до державних органів, має емоційний характер, викликаний незадоволенням якістю роботи самих держорганів.
Про це сказав голова Державної митної служби України Максим Нефьодов під час підписання меморандуму про партнерство та співробітництво між Радою бізнес-омбудсмена, Державною податковою службою та Державною митною службою.
“Велика проблема для державних органів у тому, що значна кількість скарг приходить в такому вигляді, що на них дуже складно реагувати – це скоріше емоційне незадоволення роботою, і вважаю, що державним органам треба дуже багато працювати аби забезпечити ту якість сервісу, яку вимагають платники податків”, – сказав Нефьодов.
“Для нас на цьому етапі збільшення скарг не є негативним, а навпаки позитивним показником, тому що це показник того, що об’єкти зовнішньоекономічної діяльності мають повірити в те, що співпраця з новою митницею є абсолютно новою, що можна добитись справедливості, що ми відходимо від традиційних пострадянських принципів, і той хто скаржиться і де ми бачимо порушення прав, там ми захищаємо інтереси людей”, – сказав Нефьодов та додав, що роль бізнес-омбудсмена є дуже важливою у комунікації з бізнесом, адже він є певним посередником, який дозволяє подані скарги проаналізувати та визначити, де є справжні проблеми, а де звичайний наклеп.
За матеріалами: Укрінформ
Поділитися новиною
Також за темою
Мінфін залучив 19,5 млрд грн від розміщення ОВДП
Податок на OLX, Prom, Bolt: підтримано урядовий законопроєкт (розміри пільг)
Комітет ВР підтримав підвищення податку на прибутки банків до 50%
Чому затримуються виплати «Національного кешбеку»
Податкові переваги Дія. City: ІТ-компанії сплатили рекордні 22 млрд грн
Фінляндія приєднається до програми PURL щодо закупівлі зброї для України