Експерти назвали найдорожчі бренди світу


Експерти назвали найдорожчі бренди світу

Apple, Google, Amazon і Microsoft залишаються найдорожчими брендами, незважаючи на пильну увагу антимонопольних органів до технологічних концернів. Вартість марки Apple зросла на 9 відсотків і досягла майже 234 млрд доларів, Google посідає друге місце. Вартість цього бренду збільшилася на 8 відсотків до 167,6 млрд доларів.

Про це повідомляє компанія маркетингових досліджень Interbrand

У випадку з Amazon маркетологи констатували подорожчання бренду відразу на 24 відсотки до майже 125,3 млрд доларів. В результаті ця компанія інтернет-торгівлі і провайдер голосового асистента Alexa збільшила відрив від Microsoft, вартість бренду якого Interbrand зараз оцінює в 109 млрд доларів.

Компанія Coca-Cola, що тривалий час посідала перше місце в рейтингу, тепер з великим відставанням займає лише п’яту позицію (64,3 млрд доларів), втративши ще чотири відсотки.

Вартість бренду Facebook знизилася на 12 відсотків до майже 40 млрд доларів. В результаті Facebook опустився з 9 на 14 місце. Interbrand оцінює вартість брендів за діловим показниками, впливом на клієнтів і потенційною здатністю досягти подальшого збільшення прибутку.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "УНІАН", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua