ТОП-3 помилок під час проведення тендерів з кліматизації нерухомості — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

ТОП-3 помилок під час проведення тендерів з кліматизації нерухомості

Фондовий ринок
273
Кліматична система (а сьогодні вона включає опалення, кондиціювання і вентиляцію повітря, а також гаряче водопостачання) є надважливою складовою стабільної роботи будь-якого комерційного об’єкту. ТРЦ, офісний центр, ресторан, магазин чи склад – від якісної роботи кліматичної системи залежить комфорт відвідувачів, співробітників та життєзабезпечення об’єкту, в цілому. Експерти назвали ТОП-3 помилок під час проведення тендерів у сфері кліматизації нерухомості.
ТОП-3 помилок під час проведення тендерів з кліматизації нерухомості
Оскільки інвестиції у кліматичну систему займають суттєве місце у бюджеті, в ході проведення тендерів на оснащення комерційних об’єктів, вартість пропозиції є одним з ключових факторів. Але орієнтація тільки на цифри, без врахування усіх особливостей та вигод запропонованого технічного рішення, є помилкою В результаті такого підходу замовник зазвичай отримує менш якісну техніку, а значить – виникають великі ризики нестабільної роботи та високі експлуатаційні витрати на ремонт і обслуговування обладнання у майбутньому. Крім того, ефективність роботи дешевої системи буде невисокою.
«Кліматична система – це обладнання, яке купується не на один рік, і від роботи якого залежить нормальне функціонування об’єкта. Тому під час його вибору обов’язково треба оцінювати надійність і довговічність обладнання, а також ефективність», – говорить Володимир Степура, директор компанії «Ліконд», офіційного дистриб’ютора Daikin в Україні.
ТОП-3 помилок під час проведення тендерів з кліматизації нерухомості
Друга помилка організаторів тендерів – це оцінка «набору техніки», а не рішення в цілому. Адже продумане рішення – це не механічна сума певної кількості одиниць техніки, а збалансована система, що найкращим чином вирішує поставлені задачі на конкретному об’єкті. Ось чому фахівці радять від самого початку запрошувати до тендерів компанії з великим досвідом і кваліфікованими спеціалістами, які здатні вирішувати задачі, а не «продавати набір обладнання».
Професійні структури навіть попереджують вимоги замовника. Наприклад, обладнання від початку підбирають таким чином, щоб забезпечити швидкий монтаж, зекономити місце, врахувати індивідуальні вимоги, а також передбачити можливості модернізації та збільшення потужності у майбутньому. Яскравий приклад професійного підходу до кліматичних рішень – розрахунок сезонної, а не номінальної енергоефективності.
І ще одна помилка, яка часто зустрічається під час проведення тендерів з кліматизації – це мінімізація вартості монтажу і монтажних матеріалів. Але, наприклад, необдумана економія на холодоагенті (недозаправка мультизональної системи фреоном всього на 10%) може призвести до зменшення продуктивності всієї системи кондиціювання на 25%.
ТОП-3 помилок під час проведення тендерів з кліматизації нерухомості
«Неправильний монтаж може перекреслити переваги навіть найбільш якісного обладнання. Тому ще на етапі вибору того чи іншого постачальника, треба звертати увагу на досвід роботи монтажних організацій, кваліфікацію персоналу, наявність і терміни поставки запчастин», – відзначає Володимир Степура.
За матеріалами:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас