943
НБУ захищатиме українців, яким банки нав'язують свої послуги
— Казна та Політика
Близько половини усіх скарг від споживачів на фінансові установи, які надходять до Національного банку, стосуються нав’язування непотрібних послуг. Наприклад, страхування, нотаріальних послуг тощо.
Про це повідомила прес-служба Нацбанку у Facebook.
Регулятор наголосив, що законодавство забороняє фінансовим установам нав’язувати послуги. Але упродовж останніх восьми років жоден державний орган не мав повноважень контролювати дотримання цієї норми.
Минулого тижня Верховна Рада ухвалила Закон, який покликаний виправити ситуацію. Документ покладає на НБУ зобов’язання із захисту прав споживачів фінпослуг та надає йому інструменти регулювання ринкової поведінки учасників фінансового сектору щодо споживачів.
Споживачі мають право скаржитися до фінансової установи, якщо її співробітники нав’язують непотрібні послуги. А якщо відповідь установи не задовільнила, вони можуть звертатися до Національного банку.

За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною
Також за темою
Хто з держслужбовців отримує найвищі зарплати в Україні
Як змінювалася економічна ситуація в Україні протягом великої війни
Регіони-лідери за надходженнями туристичного збору (інфографіка)
У вересні позичальники збанкрутілих банків погасили понад 40 млн грн боргів
Німеччина виділила Україні новий пакет допомоги для відновлення енергетики
Засекречено обсяги та суми імпорту газу для опалювального сезону
