Знаємо багато, але BigData допомагає зберігати анонімність клієнтів - представник Київстар
BigData при взаємодії з мобільними сервісами може стати зручним інструментом для підвищення ефективності просування платіжних інструментів та банківських додатків.
Про це на PayTech2019 розповів Андрій Железняк, начальник департаменту впровадження аналітичних продуктів і сервісів компанії Київстар.
«Телеком переживає величезну трансформацію. Якщо раніше, ще 10 років тому, телефон асоціювався з обладнанням, яке забезпечує тільки зв’язок, то зараз це набагато більше. На сьогодні в нашому оферингу є різні сервіси. Наступним нашим рішенням є інтегровані ентерпрайз рішення», – заявив він.
Железняк зазначив, що в телефоні кожного користувача є цінна інформація, на основі якої можна приймати важливі для бізнесу рішення. Таким чином з’являється можливість направляти аудиторію компанії в правильний час і в правильне русло.
«З купівлею картки, завдяки аналітиці, ми знаємо дуже багато про клієнта. При цьому зберігається анонімність понад 96% наших клієнтів», – повідомив він.
«З купівлею картки, завдяки аналітиці, ми знаємо дуже багато про клієнта. При цьому зберігається анонімність понад 96% наших клієнтів», – повідомив він.
Це все відбувається завдяки сотні моделей BigData, які на кожному етапі життя клієнта допомагають утримувати його з компанією, пропонувати йому те, що потрібно. Така політика не лише дозволяє збільшити ефективність в роботі з клієнтами, але і оцифровується в грошах бізнесу.
Сервіс вже надає послуги клієнтам різних ринків, серед яких банки, страхування, державний сектор, електронна комерція, розваги, автозаправні станції, агрохолдинги та фармацевтика.
Для банків і мікрофінансових організацій моделі BigData надають такі продукти: скоринг клієнтів, антифрод скоринг, кредитний скоринг, транзакційний скоринг, складання портрета клієнта, надання look-alike аудиторії, таргетована комунікація, геотаргетинг в реальному часі.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною