До 2030 року бренди автомобілів не матимуть значення для споживачів - дослідження IBM — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

До 2030 року бренди автомобілів не матимуть значення для споживачів - дослідження IBM

Технології&Авто
2632
До 2030 року автомобільні бренди не матимуть ключового значення для споживачів. Основним фактором вибору стане цифровий користувацький досвід.
Про це йдеться в новому дослідженні IBM, яке буде представлено на Франкфуртському автосалоні.
У дослідженні також йдеться про гостру необхідність перепідготовки кадрів. На автосалоні у Франкфурті IBM оголосить, що один з найбільших автовиробників планує робити в зв’язку з цим.
Команда фахівців IBM Institute for Business Value (IBV) опитала 11 500 споживачів і 1500 керівників компаній автомобільної галузі щодо її майбутнього. Отримані дані вказують на цікаві глобальні зміни:
- лояльність до нового бренду – 48% опитаних споживачів заявили, що в 2030 році бренд не матиме для них вирішального значення. Більш важливими факторами стануть ціна і зручність;
- аналогічним чином йдуть справи з керівниками компаній автомобільної галузі: 69% опитаних сказали, що сьогодні бренд є конкурентною перевагою, але тільки 46% (тобто на третину менше) вважають, що така тенденція збережеться до 2030 року;
- зміни в досвіді володіння та експлуатації автомобілів – на думку опитаних, такі фактори як персональна конфігурація (61%), самодіагностика (58%) і навчання/оптимізація (58%) стануть найбажанішими для споживачів можливостями автомобілів в майбутньому;
- трансформація галузі – за словами 48% опитаних керівників, мобільні сервіси вже сьогодні приносять прибуток, а 80% з них (на третину більше) вважають, що такі сервіси будуть прибутковими до 2030 року.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас