Як в ID-картці змінити місце проживання — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Як в ID-картці змінити місце проживання

Казна та Політика
11867
Змінити інформацію, внесену до безконтактного електронного носія ID-картки, можна у будь-якому територіальному підрозділі ДМС на підставі відповідних документів.
Про це повідомляється на сайті Державної міграційної служби України.
Зареєстроване місце проживання підтверджується довідкою, виданою органом реєстрації або сільським головою.
Для реєстрації місця проживання слід звернутися до органів реєстрації, пошук яких можна здійснити за допомогою сервісу «Органи реєстрації місця проживання».
Інформація про місце проживання заноситься на електронний чіп, вмонтований в такий паспорт.

Що робити, якщо вкрали документи

Які документи потрібні для того, щоб оформити реєстрацію:
  • Документ, до якого вносяться відомості про місце проживання. Це може бути паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист.
  • Якщо реєструється дитина, яка не досягла 16 років, то подається свідоцтво про народження;
  • Квитанцію про сплату адміністративного збору (за реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання сплачується адміністративний збір:
    - у разі звернення особи протягом 30 днів з моменту зняття з реєстрації – в розмірі 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати;
    - у разі звернення особи з порушенням зазначеного терміну – в розмірі 0,0255 розміру мінімальної заробітної плати.
    У разі реєстрації місця проживання одночасно зі зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується тільки за одну адміністративну послугу і зараховується до місцевого бюджету за новим місцем проживання);
  • Документи, що підтверджують право особи на проживання в даному приміщенні. Це можуть бути документи на право власності, рішення суду про надання права на користування житловим приміщенням, договір оренди або інші документи. У разі якщо таких документів немає, реєстрація може здійснюватися тільки за згодою власника житла (якщо власників кілька – за згодою всіх власників);
  • Військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку).
Крім того, при реєстрації громадянину необхідно написати заяву у встановленій Кабінетом міністрів формі.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас