Понад 30 українських компаній продали свої бізнес-моделі за кордон


Понад 30 українських компаній продали свої бізнес-моделі за кордон

Приблизно 30-40 українських компаній уже продали свої бізнес-моделі за кордон.

Про це свідчать дані Української асоціації франчайзингу.

Мирослава Козачук, співзасновниця компанії Franchise Group, яка допомагає підприємцям у розробці франшизи та її “експорті”, зазначила, що українські бізнес-моделі найчастіше купують інвестори з країн СНД та Східної Європи.

Серед причин, які підштовхують українських підприємців продавати франшизи за кордон – вищий у порівнянні з Україною дохід і додатковий поштовх до продажу франшиз на внутрішньому ринку.

Так, власники франшизи зазвичай отримують близько 5% від обороту партнерської компанії, а оскільки виручка за кордоном вище, відповідно, вище і обов’язковий платіж.

Крім цього, вихід на зовнішні ринки допомагає активніше продавати бренд в Україні.

“Інвестори дивляться: якщо франшиза популярна за кордоном, значить, вона універсальна, адаптована, транспарентна. І, відповідно, інтерес зростає і тут”, – заявив Вадим Костенко.

Експерти оцінюють, що головним генератором франшиз для зовнішніх ринків найближчим часом залишиться український ресторанний бізнес.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua